Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

En liten spark...

Av Lisa - 6 februari 2009 09:34

... där bak kanske? :D Ibland kommer sparkarna på ett oväntat sätt, men ack vilken nytta det kan göra. :D


I dag känner jag mej inte alls så gnällig, tack å lov. Jag hatar själv när det blir så mycket gnäll från min sida. Nu får det va nog för den här gången! BASTA!

Nattens kvalite har varit samma som alla andra denna veckan. Men nu känns det bergsäkert att han har ont Viggo-spiggo. Jag håller tummarna på att det är nått de kan se på Samariten, eller att det är en seeeeeg j*vla tand som snart kan komma upp. Ovissheten å hjälplösheten är ju värst, att höra gråten utan att kunna hjälpa...


Sitter å väntar på  att Samariten ska ringa upp, ringde vid fem över åtta å fick beskedet att de skulle ringa upp tjugo i elva...?! Seg å bara sitta å vänta på det. Jag vill gå ut å ha lite frisk luft, men nähä det får vänta.

Inget lockande väder ändå precis. Anyway, vi skulle få tid i dag blev jag lovad i går, så vi får hoppas på det!


I kväll, (eller ja kväll å kväll?,) vid fem ska jag träna. Medel/Styrka it is. :) ÄLSKAR det passet. :)

Sen blir det hemmagjord-pizza å familjemys för hela slanten. :D


Neeej, en uppfräsching nu! Hej!


Jeanna----> Hur går det med bok-klubbs-idéen? jag är sååååå sugen, har läst en nya bok på ett helt år... Det är m.a.o dags nu! :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards