Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Ingen lust...

Av Lisa - 25 februari 2009 20:15

Så då sitter man här igen.

Är fortfarande svettig å dan då jag inte har tyat masa mej in i duschen.

Är så satans lack på att dusch i badkaret så det finns inte. Men tack å lov är de första stegn mot ett nytt badrum i källaren taget. :)


Funderar fortfarande på det här med att byta server.

Kanske lika bra att stanna där jag är så slipper jag spara ner allt jag skrivit.

För jag vill såklart behålla allt, det är ju min dagbok det här. :)

Kan ni fatta att jag ångrar att jag inte valde Photoshop som indivduellt val på gymnasiet nu..? :S 

Kanske kan man lära sej...


Som ni kanske märkte blev det inte alls nått mer bloggande under dagen. Vi sov i stället, bägge två. :) Å sen var det bara lek å kel som hanns med. :D


Viggo är krasslig å dan. :( Så vi kunde inte leka med Hanna å Ahgnes. :( Synd när man väl är ledig å det passar, men vad gör man?


Träningen gick ok i dag, bräda är dock inte hälften så kul denna terminen tyvärr. 


Å i omklädningsrummet efteråt träffade jag Lotta från Perenna. Som frågade: fick du inte va hos oss ändå?

Say What?!

Vad vet hon som inte jag vet?Jag frågade inget utan sa bara att deadline för ansökan inte är passerat ännu så jag vet inget..

Tröttsamt det här med jobb, men bli ju tokigt.

Men just nu känner jag : Fuck it, jag är var som helst bara jag får jobba. Å det borde jag ju få med utbildning och flera års erfarenhet, tycker man i allafall...



I morron är det 7.15-16.30 som gäller å så även på fredag.

Lite väl länge om ni frågar mej, speciellt när man har ett barn som somna vid halv sju, inte mycket tid man får då...


Jaha ja, det här blev långt även fast jag inte hade lust.

Bjuder på en bild med så kanske bloggen ser lite roligare ut...


Liz----> ytterst märkligt att vi missade varann, vi yrade omkring på Coop både länge å väl. :) Å gick tillbaka flera gånger, eftersom jag hade glömt listan hemma. :P

Moosan---> Tack så mycket för erbjudandet. Ska fundera ut en bra bild att spejsa till lite. :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards