Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Så då...

Av Lisa - 25 februari 2009 20:48

Nu har jag duschat(intressant va? :P)

Är lite smått intresserad av den nya serien som börjar på fyran nu vid nio. Men fårgan är om jag tyar?

Kanske ska krypa ner redan nu i stället.

Klockan ringer fem över fem i morron, jag ska ut å gå nämligen.

Å helt slippa springa till bussen. :S

Jag fattar inte när jag blev en sån snigel på morronen?

Var det kanske när jag påbörjade vana att sätta på datorn å blogga inna jag beger mej?

Vet icke, det är helt nytt i allafall. Brukade va en sån som alltid var klar för tidigt.


Undrar hur vi ska få i hop våra mornar sen.

När dagis, skola å jobb drar i gång på allvar. Det blir jag som lämnar Viggo innan skolan (å hämtar honom med för den delen).

Tror nästan jag kommer få stiga upp först, för jag är den ända som ska duscha å äta... Kan ju desutom bli så att Martin beger sej redan sex så då måste jag va någorlunda i ordning om Viggo är på dåligt humör å ska klänga.

Mycket som snurrar i huvudet nu, om dagis å vardag.

Hoppas det ska bli så smärtfritt som möjligt å att vi kan få skonas från ni-kommer-ångra-att-ni-lämnade-honom-så-tidigt-pikar.

Det känns tungt nog som det är, finns det inget valk så finns det inte!


Tror jag har bestämt mej för sängen. Får se om Viggo joinar mej tidigt i dag. Han hostar ganska ofta nämligen.

I natt väntade han till klockan nästan var två innan han vaknade. Det var länge sen... :)  Sen sov han til halv sju så det var mycket sömn med hans mått mätt... Vågar man hoppas på en likadan natt? :P


Neeej, nu är det done med svammlandet fårn mej för i dag!

Gonatt!

 
 
Ingen bild

Britt-Mari

26 februari 2009 14:04

Hej gamla nattkompis. I dag ringde Manuela från bokningen och sa att på tisdag den tredje mars kvalar jag in till fast tjänst!!! Skitkul. Ska träffa henne så och få ett schema på 80 % i bokningen. Det blir så till det dyker upp en tjänst på något boende. Einte livet bra ibland eller? Jag e jätteglad. Ha en bra helg, jag ska jobba. Jättekramar till er alla tre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards