Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 november 2007

Av Lisa - 16 november 2007 14:51

Nu är den här frukansvärda skolveckan äntligen till ända! Underbart!

Jag fick bara VG i vård och omsorg som jag befarade! :( Skit lärare!


I kväll ska vi äta hemmagjord pizza å bara ta det lugnt, det ska bli så skönt. Tar förvisso en evighet innan allt är klart, degen ska jäsa å så, men det är det värt. Ska ha pepperoni, bacon, oliver och mozarella på min. :) Har handlat hem vitkål med, så en äkta pizzasallad blir det också.


Planerar att se Predikanten i kväll klockan nio. Isprisessan var dock en besvikelse. Hoppas att birollerna får mer utrymme i den här... 


När jag kom innanför dörren i eftermiddag höll jag nästan på att spy. Det stank kattpiss! Lyckades inte lokalisera vart oset kom i från så nu har jag moppat hela lägenheten(trots att Martin städade i går) och legat fyrtiofem minuter på knä och skrubbat under badkaret! Ett projekt som hade varit betydligt enklare om badrummet hade sluttat lite så vattnet hade runnit ner i brunnen. Men icke, det är helt plant så efter skrubbande fick jag vackert torka upp flera centimeter vatten från hela badrummsgolvet. Måtte det sluta lukta nu i alla fall...


Jag har för övrigt vårt badrum, det sluttar som sagt ingenting, och mitt på väggen sitter det en bord i papper, som går ända in i duschen, där den har möglat på flera ställen. Egentligen borde vi kräva att få omgjort, men då får man inte borra i väggarna... Vilket i sin tur innebär, inga hyllor och inget skötbord å då blir det platsbrist vill jag lova. :(


Trevlig helg allihopa! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards