Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Bvc å slappdag...

Av Lisa - 12 augusti 2008 09:52

Även i dag har jag en ledsen fispåse till son. :(

Han vill bara sitta i famnen å sutta på sin napp. Så nått är det som stör honom, nappen brukar han bara ha precis när han somnar...

Det är väl magen som inte hänger med ännu.


Tio över elva har vi tid på bvc. Får se hur irriterad jag är när jag kommer hem i dag. Vet inte vad jag hade förväntat mej av bvc egentligen. Men lite råd å stöd är väl inte för mycket begärt? Trots att man inte är helt väck i huvudet så man ju aldrig haft barn innan menar jag, hur ska man kunna allt då?


Viggo å jag har hunnit bada redan, inte jätteenkelt att klättra omkring i badkaret med ett barn i famnen. :) Men det var kul, Viggo gillar verkligen å bada. :) Hoppas babysimmet ska fall honom i smaken med. :)


Nu sover han här jämte mej i soffan. Vi var uppe ganska tidigt så...

Jag har tvn på, men det är nån trist basket match just nu. Hade gärna sett att det var siming eller nått annat kul, men ja, det får duga. :)


Behöver handla å städa, men jag ska kolla med Martin om jag kan köra i väg när han kommer hem, eller kanske vi kan åka alla tre. Lite lugnare så när Viggo inte är på topp...


Den nya parabolen har fått mej att se en hel del mer på tv än jag brukar. Är frälst på BBC Food, å Animal Planet är inte heller helt fel att slötitta på. :)


Jag har alltid(redan innan jag blev gravid) att jag inte ville bli nån annan när jag fick barn. Måste säga att jag fortfarande känner mej som jag. :) Rebbe menade det i allafall(okej, det gick till ungefär såhär. Jag: jag tycker inte jag förändrat min personlighet eller hur?! Hon: jag håller med....)

Allvarligt talat, visst jag pratar(å skriver) en massa om Viggo, men han å jag gör ju allt i hop, å han är ju den största i mitt liv så. Fast samtidigt finns mina "gamla" tankar å sånt kvar... Det känns som en seger, att det är tekniskr möjligt att föra en normal konversation med nån som inte har barn utan att älta en massa bebisdetaljer... :)


I morron ska vi hänga med Bill hela dagen (har vi tänkt i allafall, hon kan ju ha andra planer...?)


Lite mörkt ute, hoppas vi klarar oss i från regn på vägen upp till Distriktssköterskan....


Självklart ska jag inte heller låta er famla i ovisshet längre.

Så här ser vår nya vagn ut.....


 
 
Frida

Frida

12 augusti 2008 10:51

Riktigt snygg färg :) Görläcker!

http://mammafrida.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

12 augusti 2008 17:17

Sån vagn ska jag ha till mina barn när jag blir stor!! ;)
Den är jättefin!!

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jajja

12 augusti 2008 18:48

Hej hej skriver här med för att vara säker :) kan ni komma och hälsa på på torsdag istället? :) Kram

Förresten. Håller med ovan. Vagnen är jättefin!!

 
Ingen bild

Emilie

12 augusti 2008 22:35

Åh va fin vagnen är, läcker färg =)
Får nog dra lite på besöket hem till er, har fått en dunderförkylning som inte vill ge med sig.

Hoppas allt är bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards