Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

För säkerhets skull...

Av Lisa - 18 augusti 2008 09:26

.. är det väl lika bra att poängtera att jag är inte nervös över att lämna Viggo med sin pappa. Jag är nervös för att jag av naturliga( å enligt mej inte alls osunda) orsaker dvs. ammning, inte har lämnat honom så länge, eller vid den tiden, som han brukar äta på!

Jag har varit i från Viggo tidgare, men jag har sagt det innan å säger det igen: jag tror inte på att lämna bort små barn för tidigt, det känns inte rätt för mej!

Det är min åsikt, men alla gör förståss som de vill å känner är rätt...

Jag hör inte så mycket hackande på de som har barnvakt avigt å rätt som på mej som vill ta hand om mitt barn själv, eller ja, inte själv, såklart tillsammans med hans pappa.

Nu lämnas han såklart inte bort i kväll utan slipper mej lite bara. :)

Detta är som sagt vad jag tycker, har säkert lyckats reta nån(som vanligt) men vad ska jag säga...? Min blogg, eller hur?



Rex har åkt på stryk igen, han har ett stort rivsår i ansiktet, inte speciellt djup dock. Han verkar inte ha ont heller... Skönt! :)


Nu blir det refill på kaffet, å sen ska jag ringa Billen. :)

 
 
Ingen bild

Marina

18 augusti 2008 16:06

det kommer gå bra, skönt för dig att komma iväg lite själv oxå!

 
Ingen bild

emmy

19 augusti 2008 17:21

Du missar ju poängen verkar det som?
Poängen var ju att det inte borde kännas som att lämna bort när man lämnar till barnets pappa?
Du pratar om att lämna bort?
Det borde inte kännas som det när man ger ansvaret till någon som borde ha ett lika stort ansvar.Skillnad på barnvakt och pappa?
El tycker du inte det?
Så jag håller med.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards