Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Å vad det ska bli kul! :)

Av Lisa - 22 augusti 2008 12:52

Känner mej inte så nervös över babysimmet längre.Instruktörerna verkade inte alls så skrämmade i verkligeheten. :)

Är riktigt förväntansfull, Viggo kommer bli så söt i sina små badbrallor. :) Jag tror verkligen det är vår grej. :) Troligtvis är det väldigt massa plock med dusch å doningar i början, men det löser sej säkert fort.

Det blev inget Ljus å miljö på hemvägen. Dels för att intron var inne vid poolen=skit-svettig Lisa. Det var så jävla varmt rent ut sagt, å jag som svettas i normala temperturer höll på att rinna bort. Viggo däckde direkt när vi kom ut i bilen, så vi körde raka vägen hem.


Skulle egentligen ta ett varv med dammsugaren, men Viggo är så himla lättväckt. Får göra det lite senare i stället... :)

 
 
Sofie

Sofie

23 augusti 2008 15:34

Grattis till Viggo på sex-månaders-dagen! :) Hoppas baby-simmet gick bra! :) Kram

http://mammasofie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jajja med fanilj

23 augusti 2008 15:53

Grattis på din 1/2 års dag Viggo :) Bamsekramar från hela familjen!

 
Nina

Nina

23 augusti 2008 20:15

Ja du, han behöver ungefär har 18/19 någonting. men allra bäst är ju att ha honom med in i en butik så du kan prova skon. Ska du beställa på nätet, så brukar innemåttet stå. Och du behöver ha ca1 cm, inte MINDRE, större än vad foten är. går han inte så kan du ju lägga på lite till för att han ska kunna ha den längre. men ska det vara en lära gå sko, typ KAVAT, så håll dig till 1 cm typ..=) Men bäst hjälp får du så klart på SKO design. ;-)

http://moi.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards