Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Lisa - 5 juni 2013 22:34

Med myggspiraler å filtar kan man ha hur mysigt som helst utomhus hela kvällarna. :)

Av Lisa - 5 juni 2013 20:16

Att man kan känna sej så slutkörd efter bara 3 arbetspass..?
Ovan som sliter ut antar jag. :)
Jag får ju nog chans att få in rutinerna innan semestern åtminstone.
Snart nedräkning. 3 veckor kvar bara. :)

Men i morron är jag som sagt ledig, å Martin å barnen också. :)

Det firas som sej bör med ett glas rosé på altanen. :)

Av Lisa - 5 juni 2013 16:45

   

Nu är dessa snyggningar på kamanj på campadre igen.

Dags å slå till kanske? :)

Av Lisa - 5 juni 2013 16:24

Å här har vi en till sötnos! <3

Leo
Av Lisa - 5 juni 2013 15:27

 

Fler som gillar nya sängen. :D

Måste säga att jag somnade på stört å har sovit gott hela natten.

(förrutom en vända upp för å klia Leo på ryggen?! :P)

Vi behövde verkligen en ny säng. :D

 

Barnen ville se på ScoobyDoo nu efter vi kom hem från dagis så jag passar på att ignorera att köket är en sanitär olägenhet å vardagsrummet fyllt med bråte en stund.

Har gjort en latte, spelar Robbie å har fötterna på bordet. :P

 

För att va helt ärlig går det inte att slappna av fullt ut, inte heller att låta bli att låtsas om att jag glömde ta upp middagsingredienserna från frysen i dag igen. :)

Ville va lat å unna oss hämtmat, men i dag, precis som 99% av alla dagar som jag faktiskt känner för just hämtmat så har Martin redan ätit ute på lunchen.

Gör ett försök att tina upp köttfärs men vi får se hur det går. :D

 

Har gjort min tredje arbetsdag å i dag kändes det faktiskt riktigt bra, även om jag fortfarande är riktigt vilsen... :)

I morron är det ju nationaldagen, å jag är ledig tillsammans med familjen.

En ledig dag som jag verkligen ska njuta av då det inte blir fler sådana förrän nästa torsdag.

Kombon jobb/skola ställer till det lite nu innan semestern, men det får gå. :)

 

Nu är det slut på rasten här, en snabb kik efter det perfekta överkastet å utbudet över vägghängda nattduksbord hos de stora kedjorna första bara. :)

 

Hörs senare!

 

 

Av Lisa - 5 juni 2013 06:47

Tredje dagen på nya jobbet.
Andra dagen på cykel för Viggo.
Solen skiner å i dag ska jag tänka positivt! :)
Gomorron onsdag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards