Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Lisa - 19 oktober 2007 14:56

När vi var i Växjö hittade jag en jättefin, icke figursydd, kort kappa på H&M. Den fanns i svart å grått och hade varit en perfekt höstjacka.

Probelmet var att Stina hittade dena jackan först. :( Så jag lackade ur å tittade inte ens på någon annan. H&M var en av våra första stopp på resan å jag vill inte spendera så mycket pengar direkt heller, så jag snålade helt enkelt ur.

Nu håller jag på att ångra i hjäl mej!

Just nu har bara en kort, kort skinnjacka  som jag inte kan knäppa och en iskall sommar-kappa. :( JAG FRYSER!!!


Har övertalat mamma att följa med till Kristanstad i morron, måste till H&M å köpa  en jacka, NU! Innan det blir ännu kallare!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards