Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Fredagen är kommen. :)

Av Lisa - 15 april 2011 08:22

Att just denna veckodag alltid ska va så efterlängtad..? :D


Nu är det fredag, å det verkar bli en härlig sådan trots att bebisen i den här familjen ansåg att det skulle stigas upp klockan fem i morse. :)

Solen skiner från en klarblå himmel å vi ska bara ta dagen som den kommer. :)

Leo sover morronluren å jag å Viggo tar det lite lugnt framför Bamse i sängen. :)

 

Vi ska handla i dag, men mer än så har vi inte bestämt.

Vädret inbjuder dock till utevistelse så tanken är såklart att vi ska leta oss utåt. :)

Hade egentligen behövt städas rejält här, men vem vill va inne å traggla med det när det är så fint väder? :D

Inte jag i allafall. :)


Ska köpa med mej lite örtfröer från Coopet så kan vi plantera lite till i eftermiddag.

Sååååå mysigt..!

Om nån sagt till mej för fem år sedan att mina största hobbies skulle vara blogga, mat å sånt å trädgården hade jag nog skrattat rakt ut.

Å att jag skulle ha två underbara söner å en äkta make, det vågade jag ju knappt ens hoppas på då. :)

Men så är fallet just nu å livet är bra härligt, trots pms å ryggvärk. :D


Min dator ska skickas på reperation utomlands.

Det verkar va ett helt företag med packning å allt å det ska bifogas felbeskrivning på engelska. Dessutom måste jag scanna in å skriva ut kopia av kvittot(eller kan man kopiera på bibblan än?) å säkerhetskopiera å en massa annat.

Jag tänker dock inte skicka i vägen den förrän efter påsk, men risk att den ska va borta extra länge i å med helg dagarna. :)

Hur ska jag klara mej..? :P


I kväll har Martin fått önska mat, å då blir det ceasarsallad. :D

Inte mej emot, inte alls. :D

Tror jag ska göra nån form av jordgubbsglass också om det hinns med. :)

Viggo brukar vilja hjälpa till å Leo han har inte så stora krav han så vi kan ju alltid hoppas. :)


I morse medan jag fixade till mej(så gott det gick...) lekte pojkarna på sina respektive rum. :D

Viggo med bilar å Leo med sina grejer.

 

När blev de så stora?  


Nä.

Nu ska jag se om jag hittar nått vettigt att klä på mej.

Trevlig helg! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards