Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Lisa - 25 maj 2012 20:53

Här finns internet. :)

Yeeeej!


Vi anläde strax efter fem.

Har haft en smidig resa måste jag sej, bara stannat på det inplanerade stoppet tex.

Det tycker jag var bra gjort av våra grabbar. :)

Leo sov bara en halvtimme medan Viggo klarade sej från å somna alls.

Jag är imponerad, verkligen en så lång bilresa å inte mer gnäll.

Lite stopp på motorvägen i Danmark, men när det blir stopp på trefiligväg pga. ankungar på körbanan, då blir i allafall inte jag irriterad.


Sen vi kom har vi hunnit installera oss i stugan(som egentligen är ett stort hus!) å bada en bra stund i vattenlandet.

Dessutom lyckats slarva bort(å hitta) Leos badbyxor å min ena sko.


Nu har vi precis ätit take-away-pizza å varvar ner med ett glas vin. :)

Barnen sover, somnade nyss å borde sova som stockar efter den där dagen.

Men de är ju som de är, så det kan man aldrig va säker på. :)


Nu ska jag fortsätta semestern här.

Lite vin till, en säng bäddad utan örngott(jo det lyckades jag glömma...), å i morron blir det mer bad, minigolf å kanske en liten bowling. :D


Kram å hej på er!

Av Lisa - 25 maj 2012 12:22

Vi är på väg! I en full lastad bil mot sydligare breddgrader! :) Än har vi bara glömt en flaska med vatten hemma å jag lyckades hitta en svart bikiniöverdel på lindex som uppfyllde de flesta av mina krav. :) Å vad spännande det här ska bli, å härligt! Minisemester mitt i vardagen! Tack Håkan för en super-julklapp! :) Hoppas på internet när vi är framme, så hörs vi i kväll!

Av Lisa - 25 maj 2012 08:07

Är redan i full gång med packandet.

Ska kolla över finanserna(om jag lyckas installera banken på nya datorn...) å sen väntar frukost å nonstop fullt ös fram tills dess vi anländer i Danmark sent i eftermiddag.

Bikini ska jagas, väskor ska packas klart, bilen ska nå proviant ska inhandlas.

Hoppas vi kommer i håg allt nödvädningt åtminstone å att Leo sover en stund i bilen ner..

Å framför allt, att vår stad överraskar å i sitt utbud så jag slipper det där med å bada topless. :)


Schopp, schopp, nu kör vi!


Kram å hej på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards