Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Lisa - 10 september 2013 21:59

 

I dag har ju jag å grabbarna firat Leo's treårsdag med att ta bussen till stan.

Där åt vi kebab å lekte innan vi tog bussen hem igen.

Vi klarade oss fint tycker jag, å barnen åt sin kebab för glatta livet, jag var till å med färdig före dem!? :D

Eftermiddagen å kvällen har vi sen spenderat i sällskap av Stina, lagat middag, lekt med allt nytt å tagit en kvälls-pw.


Jag hoppas verkligen Leo är nöjd med sin dag.

  


I morron är det back to work som gäller.

Vi ska ha möte på jobbet utan chef å jag har fått en dagordning vi ska följa å jag ska gå igenom nästa område inom vårt värdegrundsarbete.

Upptäckte dock precis nyss att alla mina papper å pärmar ligger i bilen. Som är på verkstaden....

SATAN!

Får försöka lösa det under förmiddagen... På nått vis.

Känner att det är ganska så typiskt, att det första jag ska göra som teamledare går åt skogen redan innan.


Nu blir det kvällsdusch å sen ska jag försöka sova.

Kram å gonatt på er, var rädda om varandra!


 

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo · Vänner
Av Lisa - 10 september 2013 19:30

Redo för en PW? :)
Stina å jag ska gå en runda! :)

Av Lisa - 10 september 2013 14:07

Då har vi testat buss.
Gick prima måste jag säga, å helt ärligt är det väldigt skönt att både slippa parkera å gå långa sträckor till å från bilen. :)

Vi har ätit kebab-lunch å handlat doftljus å sen lekt en stund på lekplatsen. :)

Inte bara barnen som är nöjda med den här utflykten! :)
Man behöver inte krångla till det faktiskt, inte alls! :)

Av Lisa - 10 september 2013 11:31

"Bara" tio minuter kvar...! :)

Av Lisa - 10 september 2013 09:45

 

Klart storebror vill hjälpa till å öppna paket.   


Flaggan är hissad å frukosten uppäten.

Vi ska klä på oss å spana busstider.

Må va hänt att jag tröttnade på bussåkanade efter gymnasietiden, men barnen är eld å lågor över denna utflykt å dess transportmedel. :)


Solen skiner, men det är höstkänslor ute, alla gånger. :D

Blir nog ett besök på lekplatsen när vi är i stan. :)


Dags å fånga dagen nu, ha det bra!

Av Lisa - 10 september 2013 06:04

Grattis till världens bästa Leo som fyller 3 år i dag! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards