Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Lisa - 28 september 2013 21:56

Då var tiotimmars-dagen till ända.

Det har flutit på bra på jobbet, men det det hade varit himla trevligt om jag istället hade kunnat myst med familjen i Nytorpet å att ha fått vara med när Viggo lärt sej cykla utan stödhjul.

Tack å lov för modern teknik. Martin mms:ade en film på Viggo som jag kollat på tusen gånger eller så vid det här laget. :)

Duktiga unge, som han kämpat med cyklingen å äntligen har det lossnat!   


I morron ska en kort dagtur å ett efterföljande kalas få avsluta helgen.

Sen är jag ledig å har tid med er å allt annat igen. :D


Kram å gonatt på er!


Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo
Av Lisa - 28 september 2013 14:07

Även fast lördagen mesta dels består av jobb försöker jag hinna med lite annat också.

Leka med brio-järnväg med Leo,

kolla på film med barnen,

äta lunch

å

laga chokladpudding till Martin.


Å snart blir det ett litet sworkit-pass å en dusch innan det är dags att cykla tillbaka till jobbet.


Hey ho, lets go helt enkelt. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards