Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Lisa - 15 augusti 2014 20:51

Grillbuffén på Eriksberg får ett väldigt högt betyg från mej.

Underbart gott kött(å såserna:P), gott vin å prima sällskap. :)

Hit åker jag gärna igen. :D

Av Lisa - 15 augusti 2014 15:27

Lite mellanmål. :)

Barnen fick ett akutsug efter bunbibjörnarna direkt när vi steg innan för dörren å fick sin vilja igenom å sitter bänkade framför detta. :)

Jag tänker passa på å smita in i duschen, utan sällskap av barn som tar så mycket plats att man får försöka tvätta av sej intryckt i ett hörn mot det kalla kaklet. :)


Vi ska ju som sagt till Eriksberg i kväll så man får väl även göra ett försök till att göra sej lite fin.
Hur bra det nu går med sneda glasögon som sett sina bästa år för länge sen å ett hår som inte sett en frisörsax på närmare ett år?!(det är sant. det kommer alltid något i mellan. på båda punkterna. men nu måste jag boka tider. no excuses! :P)

Ville mest bara önska er en bra start på helgen här, medan jag hinner med! :D

Kram å hej! <3

Av Lisa - 15 augusti 2014 06:33

Jag önskar er alla en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards