Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Off...

Av Lisa - 18 april 2011 21:15

Ja.

Det blev en lång dag detta.

Ont i ryggen å ännu ondare i axlarna efter att ha burit omkring på min tiokilospojke hela  dagen.

Han kräver inte mycket min Leo, å är allt som oftast den gladaste lilla kille som finns men i dag har han varit ledsen å velat va i min famn. :S

Typiskt när jag redan hade ont å så synd om Leo å Viggo med sånna här dagar.

Han hostar en massa med lillkillen, men jag tror det innebär att han är på bättringsvägen, att det lossnar liksom.

Jag hoppas verkligen vi får sova lite längre, så det blir reda med eftermiddagssovet med sen.

Ja, ja, det är som det är. :)

Nya tag i morron...!


Vi gick ju på den där gudstjänsten i förmiddags, å vet ni?

Det var ingen gudstjänst, för prästen dök inte upp..!

Åååå vad mitt förtroende för kyrkan stärktes...NOT!

Jag blev faktiskt lite arg, här tänker jag långt utanför mina ramar å tar mina barn till kyrkan för att lära sej om var våra traditioner kommer i från så dyker inte ens prästen upp..?

Mycket märkligt.

Församlingspedagogen räddade det hela, men som sagt, jag blev lite sur..


Övriga dagen  har gjort var vi har kunna efter förutsättningarna i allafall. :)

Varit ute en massa å övat cykling i hela fem minuter. :)

Det gick förvånansvärt mycket bättre än i går.

Visst, Viggo bromsar mest, för det var så han tog fart å trehjulingen, men han höll styret percis som man ska. :D

Så duktig så. :)

 


Typiskt nog så skulle Martin klippa sej nu i kväll.

Det kändes ganska hopplöst precis innan han kom hem från jobbet då jag verkligen var helt utmattade å bara längtade efter avlastning, men vi överlevde det med. :)

Vid sjutiden trotsade jag soffsuget, mötte upp Anna å gick runt Granefors. :)

Perfekt runda, lite bilar så man hör vad man säger. :)

Jag trodde dock den skulle va längre, vi gick inte i den snabbaste av takter precis, men det tog ändå bara en timme.

Till en annan gång ska jag nog lägga till en strecka till. :)


I morron ska vi på lunch hos Malin i mammagruppen, hoppas det fortsätter va vårvärme så vi kan sitta ute. :D


Nu blir det dusch å sängen hoppas jag, INGET BB i kväll alltså!


Va?

Om jag färgat håret i kväll..? :P

Va? Ehh Näää...

Sa jag att jag skulle det..? :D

I morron kväll SKA jag...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards