Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

14 juli.

Av Lisa - 14 juli 2009 21:41

Eftersom det har varit väldigt snålt med bilder här på sistone för att jag är för trött för att skriva en massa bjuder jag i stället på...



Vår dag i bilder!

Dagen började med utelek å sen en powernap för Viggo.

När han vaknade körde vi omkring å uträttade det vi skulle å sen grillade vi hamburgare till lunch.

Måltiden var ganska stimmig tills vi insåg att Viggo såklart ville äta sin burgare i handen precis som vi å inte i nån dum tallrik som han hade blivit serverad.

Anyway, några bilder var det inte tid till att ta i allafall.

Framåt eftermiddagen, efter ett misslyckat försök att somna Viggo, begav vi oss till Långasjön för ett snabb-dopp.

Solen gick tyvärr i moln precis när vi kom, men Viggo å jag badade ändå.

Vid fem kom mamma å pappa på besök å hux flux hade vi beställt fem små rätter från thaien som vi avnjöt på altanen.

Det var rejält med mat vill jag lova å underbart gott var det med!


Viggo somnade lätt vid sju, då han såklart var helt färdig då han bara sovit en stund på morronen ju.

Timmen fram till allsången gjorde vi allt som stod i vår makt för att få i gång vår lilla tv som vi dagen till ära burit ut på altanen.

Tyvärr lyckades vi inte utan fick sätta oss i källaren å huttra i stället för att njuta av den ljumna sommarkvällen.

Dessutom vaknade Viggo nånstans mitt i allt å vägrade somna om, så det blev inte så jätte mycket sjungande precis. :D

Nu är jag ganska matt å det bådar inte gott inför natten att Viggo redan har varit orolig till max. :S

Blir snart sängen i villket fall.

Jobbar kväll i morron så jag kanske, kanske kan sova lite i morron bitti då...


Gonatt!




 
 
Ingen bild

malena

14 juli 2009 23:10

fiina ni är allihopa

 
Bettan

Bettan

15 juli 2009 12:11

Kinamat!
Ohhh, blev inte alls sugen på det nu ju :P

http://Bettttan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards