Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Lisa - 11 juli 2009 21:12

Då var man hemma igen.

En snabbis för å sova bara. :D

Om ganska exakt tio timmar är jag tillbaka på jobbet igen.

Då ska jag jobba tio timmar med fyra timmars ledigt mitt på dagen sen är det hemma å sova å sen dit igen på måndag morron klockan sju. :)

Det var riktigt roligt å jobba i dag trots allt. :D

Tiden gick riktigt fort å det gick fint å jobba med de jag jobbade me. :P


Har precis ätit upp resterna från gårdagens pizzamiddag så jag kommer somna gott känner jag. :)


Natti!

Av Lisa - 11 juli 2009 10:12

Sitter å väntar på att golven runt mej ska torka så jag kan ta mej ut till Martin.

Han väntar otåligt på mej då jag ska välja vilka rosa rosor vi ska försöka oss på att flytta. :)

Lyssnar samtidigt på melodikrysset å försöker mota bort min jobb-ångerst. :S

Det sistnämda går sådär...

Är inte alls sugen, inga roliga å jobba i hop med heller. Snälla å så på alla vis men nej,vi klickar inte precis. Speciellt inte hon som tyckte att jag kunde jobba hur mycket som helst å umgås med min familj resten av livet...?!

Det brukar lossna när man väl är på plats, det vet jag men nu är det inte så kul.

Mina grabbar ska med mormor å morfar till Ronneby å go på Tosia å hälsa på min mormor å morfar. Det gör ju inte det lättare för mej att längta till jobbet precis. Men som sagt, det går. :)


Nu ska jag försöka trippa ut... Innan Martin blir galen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards