Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Lisa - 4 juli 2009 10:32

Viggo sover fortfarande.

Har hunnit lösa halva melodikrysset å håller på med picknick-pannkakor. :P

Å sen packat å gjort mej själv klar för stranden. :D

Nice!

Av Lisa - 4 juli 2009 09:24

Det var en mycket lyckad utflykt till Mien som fick avsluta gårdagen.

Vi badade hela gänget. Alltså även Martin å Gurri som fick följa med. :P

Det var riktigt varmt i vattnet å Viggo njöt i fulla drag!


Har hunnit köra in Martin till Prästslätten å handlat lite utflyktsmat på Coop.

Viggo sover redan, inte så konstigt med tanke på den sena kvällen det blev å sen en tidig morron på det.

Själv dricker jag kaffe å planerar vår dag.

Vad vi ska ha med till sjön å vad jag ska göra innan jag beger mej i kväll.

Funderar på kläder å frisyr med, inte ofta jag klär upp mej för att gå på fest själv.

Känner i princip inte någon, men det ska väl lösa sej ändå.

Inte helt roligt med klädbiten om man känner sej så tjock som vanligt.

Men jag är åtminstone brun å solbränd. ;)


Nu ska jag ta mej en kopp till å sätta mej ute i trädgården. :D

Av Lisa - 4 juli 2009 07:44

Det borde vara olagligt att stiga upp innan sju på en lördag, men det är var vi har gjort i dag, hela familjen.

Martin ska i väg i dag på dagen.

Jag å Viggo ska till Långasjön å trängas lite. ;)

Therese å hennes familj ska möta upp oss där efter tolv. :D

Kommer blit trevligt. :P

I kväll ska jag på fest, men jag har tappat lusten till att dricka nån alkohol.

Tvi fan för att va bakis i sån här värme. :S

Får se hur det blir!


Återkommer senare!!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards