Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2014

Av Lisa - 6 april 2014 09:54

Hejsan på er! :)

Slocknade omgående efter att jag lagt men har sovit oroligt i natt.
Vaknat en massa gånger så jag känner mej ganska trött ändå.
Det är grått å trist ute å vi är lite on hold här i väntan på att dagens ska planeras upp lite.
Viggo ska ringa en kompis å Martin ska med i väg en sväng sen.

Vi får se vad som händer helt enkelt. :)
Vi hörs sen! ;)

Av Lisa - 5 april 2014 21:51

Att gå å lägga sej en kvart senare än Viggo.
Vi har båda blivit äldre. :P

Kram å gonatt! :)

Lisa · Viggo
Av Lisa - 5 april 2014 20:44

Hej hej vetekudden!
Nackspärren is back.

God middag, sällskapsspel å då den senaste lördagstraditionen: gladiatorerna. :)
Leo:n har däckat men Viggo är fortfarande taggad! :)

I morron kör vi på en ledig familjedag till! :)
Fina planer finnes, men vi får se vart det slutar. :)
Vi hörs i vilket fall. :P

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 5 april 2014 19:45

En sockerkick senare så är alla pigga å vakna å redo för gladiatorerna! :)

Av Lisa - 5 april 2014 16:37

Som alltid innebär en ledig lördag lyxmiddag.
Oftast i sällskap av Stina å Daniel.
I kväll är den manliga delen av det paret upptagen på annat håll men vi nöjer oss sannerligen med Stina. :)
I dag bjuds det på:
Strimlad kyckling i yoghurt-marinad med sweetchili.
Potatis/vb/ruccola-gratänger.
Ett varsitt kycklingben till barnen(som älskar just detta) å en ny köpe-glaze signerad Per Morberg.
Tillbehören blir tomat/mozzarella-sallad å fluff- samt grillsås! :)

Desserten står i kylen å jag kan avslöja att det blev chokladmousse ā la Jamie dagen till ära. :)

Av Lisa - 5 april 2014 13:26

Iskall vind men vad gör väl det? :)
Vi hänger på lekplatsen en stund. :P

Av Lisa - 5 april 2014 12:03

Sådär ja. :D

Inledde som sagt dagen med ett träningspass.

Ny realese, å jag får erkänna att jag hade behövt en PT även på pass med instruktörer.

Det är helt uppenbart att det inte är självklart att hjärnan hänger med när man börjar träna som först när man närmar sej trettio år.

Gamla hundar har tydligen svårt å lära sej styrketräna. :P

 


När jag kom hem bjöd jag mamma å barnen på en god brunch

å nu ska vi strax ut i trädgården penséer. :)


I kväll kommer som sagt Stina

så då ska det grillas kyckling i yoghurt-marinad å små potatis/vb/ruccola-pajer

å catcha up vad som hänt på sistone. :)


Det är bra skönt å va ledig alltså.

Särskilt på en solig lördag. :)



Av Lisa - 5 april 2014 08:43

Dagen inleds med en timmes cirkelträning på Motiva.
:)

Det gäller å passa på när man är ledig. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards