Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Lisa - 27 april 2014 22:09

Med söndersnuten näsa å snustorra läppar har jag bäddat ner mej i hopp om sömn å en bättre morrondag, i de allra flesta kategorier.
Vädret får gärna fortsätta liknande i dag, men i övrigt är det helt okej med förändring! :P

Har bytt bort min arbetsdag i morron(mot tisdag, är flexibel värre uppenbarligen. :)) men har stresskolan på eftermiddagen så helt fritt blir det tyvärr inte.
Å på kvällen är det möte på skolan angående förskoleklass-starten för Viggo'n så jag hoppas åtminstone att förkylningen som härjar all over me(särskilt trött är jag å att inte höra.
:() börjar ge vika så jag orkar masa mej dit.

Anyway.
Gonatt på er. <3
Vi ses, med nya friska tag, i morron! :)

Av Lisa - 27 april 2014 13:13

En enkel sommar-regel; det kan aldrig bli för mycket kryddkorv. :)

(Vem f*n vill gå å jobba i dag? :()

Av Lisa - 27 april 2014 11:50

Av Lisa - 27 april 2014 10:49

Jag skulle ljuga om jag sa att dagen börjat bra.
Hostan från hell å minimalt med sömn.
Bråkande familj å genomförkyld.
Gnäll å skrik å tjabb.

Ska jobba i kväll önskar att umgås med familjen innan dess, men det verkar förbli en dröm.

Ibland undrar man vad f*n det är som pågår...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards