Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Lisa - 11 december 2012 22:48

Men jag har redan fått en julklapp. :)

Plugg, kvällsjobb å ett avsnitt SoA.
Det var den dagen det!
Kram å gonatt!

Av Lisa - 11 december 2012 21:05

I dag. I dag har jag lärt mej sticka! :)
Det trodde jag då aldrig! :)

Av Lisa - 11 december 2012 12:55

Jag tror tamejtusan att jag börjar bli klar.

Lite reflektion å finlir som jag sparar tills i morron å sen kan uppgifterna skickas in!

Ruggigt tur att den där vab-perioden kom i kursen om demens där jag har ganska mycket gratis kunskap i å med att jag jobbar med just det. :D

Hurra, hurra, hurra! :)


Börjar bli stel i ryggen nu efter att ha suttit i många timmar här vid köksbordet, men det får man ta. :)

Ska snart palta på mej å pulsa bort till jobbet för å spendera kvällen med att arbeta.

Hade väl egentligen hellre spenderat kvällen med Jax å övriga i Charming, men vad gör man?

Älskar mitt jobb, det gör jag verkligen, å det brukar bli kul när jag väl är där, men jag å vintertrött å julledighetslängtande jag med.

Nu blir det ju inte tal om nån ledig precis, jobbar ju till å med på självaste julafton. Men Martin å barnen ska va lediga i två veckor så det är ändå lugna gatan, utan dagisläningar å hämtningar å hela familjen hemma på de fridagarna jag har. :D



Sitter å funderar på Nyårslöften. Jag älskar nystarten Nyårsafton bidrar till. :)

Jag brukar alltid lova något, å jag har faktiskt varit ganska bra på å hålla årets löfte som var att inte skjuta upp saker man kan göra direkt. :D

I år lovar jag nog att försöka mej på nån form av viktnedgång(hört den förr? :P) å att försöka hålla mer ordning på allting.

Brukar ni ge nyårslöften?


Av Lisa - 11 december 2012 12:24

Mad bacon å ost-korv å vitlöksdressing, precis som det ska vara! :)

Av Lisa - 11 december 2012 10:38

Skrev just ett långt inlägg.

Så krachade Firefox.

Suck.

Få ta det sen i stället.


Jag har fått upp flytet å ska fortsätta med pluggandet i stället. :)

Av Lisa - 11 december 2012 07:58

Skolväskan å framställd å dagens första kaffekopp är upphälld.

Har nästan sex timmar på mej nu, att få i hop mina skoluppgifter som ligger å släpar.

Måtte det flyta på å bli nått vettigt av det hela nu bara...


Morronen var som ni kanske redan sett ingen av de bättre.

Klädbråk å en arg (snart) femåring.

Oj, oj, oj, så mycket fel en mamma kan göra alltså.

Det är sanslöst.

Kläder fick han på sej i allafall, om än en t-shirt som jag ansåg var för kall.

Hatar när dagens startar med bråk, å när det känns som att man kommer va ovänner hela dagen.

Leo var väl inte heller på nått prima humör precis, klädbråk även där, men han lugnade sej ganska fort ändå.

Vi gör ett försök med kalsonger på dagis i dag med, men funkar det inte nu så får vi ge upp. Igen.


Nu ska jag dra i gång här.

Önska mej lycka till.

Av Lisa - 11 december 2012 06:51

Viggo har gnällt å skrikit i en kvart.
För han har inga coola strumpor i sin garderob...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards