Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Lisa - 22 december 2012 22:23

Är hemma å landade i soffan.

Mätt som tusan efter god mat å den godaste panacottan jag smakat. :D

Kan även meddela att glöggen vi hade med oss som present var super god, det tackar vi Per Morberg för. :D


Tack för i kväll bästa Sandra å övriga familjen Kellander.   

   

Sötnos. :D

Leo somnade redan där så med oss hem hade vi en sovande son i en pulka å ytterligare en som däckade fort han la sej. :)

Får verkligen hoppas att de sover längre än till kvart över fem i morron bitti så det orkar inleda julfirandet i morron. :D


I morron ja. Då har vi lite av julafton här tillsammans med släkten från Martins sida.

De kommer vid tvåtiden å innan dess ska jag fixa den sista maten.

Det lutar åt att jag gör lite otraditionell mat för övriga, men traditonell för oss nämligen VB-paj med kräftskagen å potatisgratäng. :)


Det var maken här som insisterade på soffhäng framför Die Hard 2, men efter vad jag kan höra har han redan fallit offer för John Blund å jag tänker inte heller bli så långvarig. :D

Sängen lockar ganska mycket om jag ska va ärlig. :D


Hörs i morron förståss. :D

Kram å gonatt!


Av Lisa - 22 december 2012 18:00

Lyxigt å bli bjuden på middag! :)

Av Lisa - 22 december 2012 16:47

Nu tar vi barnen i dn varsin pulka å besöker Kellanders! :)
Ha en trevlig kväll ni också! :)

Av Lisa - 22 december 2012 16:11

I vardagsrummet! :)

Av Lisa - 22 december 2012 15:43

Fem sorter.
Wasabi, citron, lök, senap å sherry!
Nått för alla kanske? :)
Äter det ju inte själv, men även fast pappa skött de mesta av förarbetet är det en himla kul aktivitet där med å göra egen jul-sill. :)

Av Lisa - 22 december 2012 13:13

Av Lisa - 22 december 2012 08:16

Gomorron lördag.
Titeln på inlägget är faktiskt inte ironisk.
Jag känner mej tillfreds å lugn. :)

I dag blir det en härlig dag.
Det minst trevliga jag ska roa mej med är en snabb runda till stan i trängseln.
Måste fixa ett par klappar till nämligen! :)
Men bortsett från det är det bara fin fina aktiviteter planerade.
Vi börjar med lite brödbak å frallefrukost å efter stan sen har jag Lägga-in-sill-dejt med pappa å sen i kväll vankas det middag å mys familjen Kellander! :)

Nu är det dags att starta kitchen aiden här! :)

Ha en bra lördag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards