Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Lisa - 7 december 2012 21:35

Helt okej.
Men låååång!

Av Lisa - 7 december 2012 19:10

 

Tog en bild på barnen när de åkt ner å lämnat mej kvar på toppen av backen. :D

Vitt, vitt, vitt å det kommer hela tiden mer. :D

 

Vi har haft en härlig dag i dag också.

Byggt kojor, åkt pulka å grejat i köket.

Fläskkarrén som skulle blivit pulled pork lagom till middagstid var inte ens färdigt å än mindre mört när vi tänkte äta.

Det fick fortsätta sin vistelse i ugnen å hela familjen fick förtära McDonalds-mat till fredagmyset.

Tvi. :( Det är verkligen inte gott!

 

Leo somnade i min famn framför julkalendern å Martin läser för Viggo nu å för ovanlighetens skull ska vi inte äta när han somnat.

Vi ska se den där batman-filmen som jag dissade förra helgen tydligen. :)

Hade hellre sett SoA, det ska erkännas, men jag får väl ge filmen en chans först. :)

 

Trevlig fredag på er i stugorna. :D

Kram å hej!

Av Lisa - 7 december 2012 13:55

Jag behövs ju knappt längre! :)

Av Lisa - 7 december 2012 13:30

Av Lisa - 7 december 2012 10:44

Viggo bakar pepparkakor å sjunger med till en barnskiva.
Mamman gråter av lycka över att de små liven finns! <3

Av Lisa - 7 december 2012 09:55

 

Kan inte se mej mätt på dessa underbara kel-bilderna. :D

Tror ni de är lika villiga att fotas i tomte-outfits i dag?

Börjar brinna i knutarna vad det gäller julkorten, har ju inte precis velat ta bilder på Leo med ansiktet fullt med blåsor. :)

 

Vi tar det lugnt även i dag.

Leo vaknade klockan fem å Viggo strax därefter, men vem räknar med sovmorron nuförtiden? :)

Snön faller över Asarum å i dag ska vi åka pulka. I går kom vi inte utanför dörren alls. :)

I övrigt har vi diverse småprojekt på G, Ketchup, pulled pork å glutenfria pepparkakor. :D

Hinns det med ska jag koka egen fikonmarmelad med. :D

 

Jag börjar känna av rastlösheten nu, men sen har vi ju bara varit hemma i en vecka nu. :)

Barnen är döremot förvånadsvärt tillfreds.

Pular med sitt å leker tillsammans. :)

 

Nu ska jag hälla upp lite mer kaffe å sen ska här kavlas deg. :)

Trevlig fredag på er! :)

 

Å hörrni, Leilas generalstore, vill man ha allt där eller? :)

Av Lisa - 7 december 2012 08:20

Leken fortsätter! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards