Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Lisa - 28 oktober 2014 20:32

Morron. Kväll.
Kväll. Morron.

Nån mer än jag som inte hinner med?

Det har väl inte precis hänt nått särskilt utstickande heller.
Jobb.
Middag.
Hemmaträning.
Läggning av barn.
Landa i soffan.

Tisdagshumöret är faktiskt exeptionellt bra i dag å det är ju lite ovanlig.
Men skönt.
:D
Hoppas ni mår bra! :)

Av Lisa - 28 oktober 2014 18:31

Minns ni att jag sa mej va tränings-taggad innan?

Det var jag verkligen.

Tills Stina ringde å inte var så sugen.

Då var jag inte sen å trycka på avbokaknappen.
(Eller jo, lite sen. Det tar ju sån tid det där. När appen fortfarande inte funkar..!)

Å så var det med det alltså.
No Motiva för mej.
Men väl en dejt med mina egna kettlar så fort jag kelat klart med Leo-tok! <3

Av Lisa - 28 oktober 2014 15:27

Det här med lugg å blåst alltså.
Måste köpa mej ett nytt torrschampo!

När barnen stänger in sej på Viggos rum.
Då passar mamman på å häva sej på sängen en minut...

I kväll ska här tränas.
Hurra!
(trots att jag fortfarande surar över att passet är för svårt...!)
Ska bli så skönt!

Av Lisa - 28 oktober 2014 07:02

Hemma-frukost i dag. :)

För andra veckan i rad känner jag mej sliten å slutkörd innan veckan ens har börjat. :(
Så himla tröttsamt.

Kanske kan jag återfå lite energi nu när jag jobbar kortare dagar igen?
Det håller vi tummarna för! :)

Nu ska vi strax bege oss ut i morronen. Å jag må va sur på klockvridandet, men det är faktiskt ganska så skönt när det hinner bli ljust innan vi åker. :)

Ha en bra tisdag!
Vi hörs igen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards