Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Lisa - 8 oktober 2014 19:18

Här kan man ligga.
Tydligen.
Med oborstade tänder å utan att vi hann kela alls.. :(

När den där "förbudslappen" väl slutade gälla hade Leo redan somnat där inne.
Nerbäddad under Viggo's täcke med en surfplatta i handen. <3

Viggo är vaken än, så honom får jag gosa lite med i allafall. :)
Annars har eftermiddagen inneburit biltvätt(har man inte jobb så fixar man!) å middagslagning(fullträff enligt mej å Martin i allafall).

Resterande av kvällen blir lugn.
En dusch å ryggläge framför tv:n helt enkelt å framförallt: somna tidigt. :)

Av Lisa - 8 oktober 2014 16:49

Lika bra å hålla sej undan då. :D

Av Lisa - 8 oktober 2014 15:24

i går lärde jag mej att fåglar håller till i sina utvalda träd även fasthet stormar...

Eftermiddagen är räddad skulle man kunna säga.

Hej hej biltvätt.
(Vilket blir en lärdom i sej. :P)

Av Lisa - 8 oktober 2014 15:03

I dag har jag tex. lärt mej:

? Att hädanefter ska jag alltid äta frukost hemma på morronen.
? Att en liten sätt mjölk är alltid bra att ha i väskan.
? Hur man snickrar i hop em sånhär trälåda. :D

Av Lisa - 8 oktober 2014 06:55

Ett av veckans söndags-löften: att äta lunch varje dag.
Stekt ägg med avokado, tomater å baby Bell-ostar är bättre än inget.

Annars går jag mest omkring å donar här med kaffekoppen i högsta hugg. :)
Börjar klockan åtta(att det kan känns så stor skillnad mot klockan sju som jag alltid varit van vid?!) så vi är i någorlunda fas i tiden.
Viggo är åtminstone påklädd å färdigtjafsad på den punkten. :P
Leo däremot vidhåller envist att han inte ens kan ta fram kläder åt sej så det återstår å se om jag kommer med andan i halsen i sista minuten till jobbet i dag med.. :P

Annars är det ju onsdag i dag.
Veckans "bara-va-hemma-å-inte-göra-något-alls-kväll."
Alltid lika efterlängtat med andrum. :)
Jag ska testa en ny middagsrätt..

Å efter maten ska jag bara umgås med barnen å Martin . <3

Nu är det dags å mixa min smoothie.
Ha en bra dag!
Vi hörs!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards