Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Lisa - 9 oktober 2014 21:34

Per lagar japansk i kväll. :P

Får se hur länge jag håller mej vaken i kväll... :)

Av Lisa - 9 oktober 2014 20:51

Om jag lovar att bli roligare, kommer ni tillbaka då? :)





Ligger på soffan å ska tydligen se på fotboll(?!) å äta ölkorv. :)
Martin beställde sej en påse ostringar från Ica där jag stannade till på hemvägen från träningen. :D
Vi får se hur länge jag står ut innan jag flyttar upp till sängen. :D

Bra träning i dag måste jag säga.
Fullt ös, å handleder som åtminstone mäktade med push-ups på knäna. :)

I morron är det fredag.
Aldrig fel å jag börjar jobba först klockan tio.
Vi ska lyxa till det är fredagsmys med en hotellfrukost hos Stina innan dess. :)

Helgen sen kommer ägnas å lite smått å gott.
Restaurangbesök på lördag(tips i Kristianstad/Karlskrona mottages tacksamt! Barnen ska me!) å traditionell middag å badhusbad på söndag. :)

Kram på er nu! <3
Å gonatt!

En bild från Kollevik får det bli med. :P

Av Lisa - 9 oktober 2014 15:59

Efter att ha hällt ut en smet å slitit mitt hår har jag äntligen fått i hop i allafall två hela LC-pannkakor!

Men jag kan säga som så: det kommer dröja innan jag ger mej på detta igen! :P

Av Lisa - 9 oktober 2014 14:02

Är helt slut(same old same old).
Borde göra en massa men har ingen lust.


Men har samtidigt ingen ro å bara ligga.

Kluven alltså.

Å det tar mer energi än nått annat...

Höst-trött?
Kan man bli det?

Av Lisa - 9 oktober 2014 06:43

Frukost hemma var det! :)

Tror klockan hann bli max halv nio innan jag däckade i går kväll.
Hur trött kan man va liksom?

Hade egentligen grejer å göra, men kroppen bara skrek efter vila...

I dag är veckans sista tidiga morron.
I morron börjar jag tio å sen är det banne mej helg. Igen?!

Men först kör vi på torsdag.
Jobb till halv ett.
Crêpes(vilket företag när alla vill ha olika sorters pannkakor. :P).
Cirkelträning.
Å kanske lite mer energi till å gräva i skogömmorna?

Ha en bra dag i vilket fall! :)
Kram på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards