Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Lisa - 14 oktober 2014 22:25

Gigantisk goseorm i runt huvudet måste man ju ha. :P

Plus ungefär en miljon djur i varierande storlekar under täcket med såklart. :D

Av Lisa - 14 oktober 2014 22:08

Jojomensan.
Det har varit helt okej med just de där sura å smått aggressiva tendenserna som brukar dyka upp just på veckans andra dag.
Vem blir inte glad av att bli ompysslad å bli fin i håret liksom? :P

Helt lugnt har det dock inte varit för träningen i kväll gjorde mej mest förbannad.
Det var svintufft. För tufft. Med omöjliga övningar som mest fick mej att känna mej klen.
Hade jag inte behärskat mej efter de två första fyraminutrarna hade jag stormat ut. :(
Nu har jag lugnat mej någorlunda, å kan tänka mej att masa mej dit nästa vecka också.
Men besvikelsen är ett faktum.
Visst de ska inte behöva mesa, men det är ändå lite roligare när alla åtminstone klarar att genomföra passet ordentligt?!

Nog gnällt om det nu.:P

Å över till nått roligare. :)

Barnen, å då i synnerhet Viggo verkar ha lugnat sej avsevärt i trots å trötthet.
Kanske de har vant sej vid längre dagar nu?
Glad blir man i allafall. :D
Å lättad! :)

Tror det får bli sängen här nu.
Kram å gonatt på er. <3

Av Lisa - 14 oktober 2014 21:11

Det visade sej att balunsen fyra inhyste en prima frisörsalong så nu är jag både nyfärgad å luggen är snyggt klippt! :)

Nu var det tusen gånger finare när jag lämnade min frissa å tillika bästis än det är nu efter träning å dusch, men ändå, ni ser lite i allafall. :D

Så vad tycks? :)

Av Lisa - 14 oktober 2014 17:29

i dag är det tisdag å jag är redan trött på luggen.

Det får funka med snebena tills den vuxit ut igen.
Men jag ska kosta på mej å färga håret lite tror jag. :)

I kväll är det tabata som gäller för min del. :)
Det ska bli grymt skönt.
Älskar ju det passet som ni vet! :)

Vi hörs senare hörrni.
Kanske med en ny hårfärg. :)

Av Lisa - 14 oktober 2014 06:38

Ja.
Hej på er! :)

Här är vi i fullaste gång.
Leo gnäller(som varje dag!) om att han inte kan klä på sej själv medan Viggo faktiskt redan är färdig för å åka.

Jag ska bara rota fram vinterfodret till min jacka här, sen bär det av! :)

Ha en bra dag så hörs vi! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards