Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Lisa - 5 oktober 2014 20:25

Då var det söndagkväll igen.
Känns som det inte är annat.
Veckorna går å tiden rusar...!

Den här dagen har varit till belåtenhet.
Städade hela huset efter frukost, tog ett litet stopp vid ån innan kalaset i Mörrum å sen bjöds vi som sagt på köttfärslimpa å Frozen yoghurt i sann söndagsmiddaganda hos Stina efter det. :D


En ny fullvecka väntar.
Långa dagar å minimal familjetid så i kväll har jag lite söndagsångest. :(

Vi avslutar helgen med en Wallander-film(för tredje veckan i rad. :)) å hoppas på att hostan åtminstone släppt greppet så jag får sova i natt.

Hoppas ni får en fin vecka å att helgen var bra! <3

Av Lisa - 5 oktober 2014 19:17

Jahapp.

Vad äter man denna veckan?

Av Lisa - 5 oktober 2014 18:01

Frozen yoghurt med kaffekolasås! :)

Av Lisa - 5 oktober 2014 15:37

Det vankas köttfärslimpa hos Stina! :)

Av Lisa - 5 oktober 2014 11:47

Vid ån i Mörrum.

Vid tredenborg.

På älskade boön.

Å paradiset.

Platser där jag trivs å får extra luft bara av att tänka på! :)

Av Lisa - 5 oktober 2014 08:51

Gårdens frånvaro beror inte på något mer spännande än en systemuppdatering av min telefon som innebar att jag fick radera alla appar å greja å göra om en massa.

Söndag.
Den härligaste morronen på veckan när ingen ska i väg! :)

Sitter å dricker kaffe i vår "loungehörna" å ser att det nog blir en fin höstdag även i dag.

Vår söndag är planerad å å uppbokad.
Först kalas för Nellie klockan tolv å i eftermiddag fortsätter vi vår nya, underbara tradition å äter söndagsmiddag med Stina å Daniel, hemma hos Stina denna gång. :)
Ska försöka klämma in en lite tur till havet när vi ändå är på det hållet å i kväll blir det tidig nerbäddning.

Har hostat som en dåre i natt igen.
Börjar bli riktigt lack på det.
Hostmedicin vi har här hjälper absolut ingenting å i natt har försökt med allt utan framgång. :(
Ger det sej inte under veckan får det bli vårdcentralen å starkare grejer.


Nu blir det frukost här i det Arvidsonska huset. :)

Vi hörs igen senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards