Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Lisa - 13 oktober 2014 20:49

En ledig måndag går mot sitt slut.
Vi har fått en hel del uträttat.
Klippningar å lite mystid med Leo å Viggo hann äntligen leka med en kompis efter skolan.
Middagen hann lagas i lugn å ro.
Sen fick förvisso Martin ta med bägge barnen till pingisträningen medan jag gick på möte, men det hade funkat bra å Emelie å Snoff förbarmade sej å gav mej lift så jag slapp gå i regnrusket. :)

Nu ska jag försöka duscha ordning på min nya lugg sen ska jag försöka hålla mej vaken till 22.10 å fyrtio minuter framåt för då vankas veckans avsnitt av Homeland. :)

Kram
Å tack för i dag hörrni. <3

Av Lisa - 13 oktober 2014 15:45

Med tända ljus å varsin surfplatta å höstmyser medan regnet piskar mot rutorna.

Jag hade kunnat ge extremt mycket för å ha ett härligt träningspass å se fram emot i kväll, men för nöja mej med motionen det ger att promenera upp för att gå på möte på Leo's förskola.

Är man vuxen å förälder så är man. :P

Av Lisa - 13 oktober 2014 14:47

Den här luggen alltså.
Borde den inte varit kortare å tjockare?

Brukar bli snyggare efter en tvätt å när den slutat envisa sej med å lägga sej i bena.
Men det hade kanske varit smartare å bara klippt topparna ändå...

Av Lisa - 13 oktober 2014 14:06

Fick ett ryck å rotade fram råsaftcertifugen som stått orörd i källaren sen i somras.

Det blev juice på morötter, äpplen, päron, ungefär å lime. :)

Himmelskt gott.
Måste köpa mer frukt.
Snarast! :)

Av Lisa - 13 oktober 2014 12:20

Thaibuffé.
Ibland får man kosta på sej lite extra. :)

Leo · Lisa · Matprat
Av Lisa - 13 oktober 2014 11:20

... Å gick å klippte oss! :)

En uppmuntrande lunchbuffé på det med kanske så känns kanske denna dagen ännu lite bättre sen? :)

Av Lisa - 13 oktober 2014 07:53

Har varit vaken sen strax efter fem men känner mej fortfarande som en zombie.

Vissa dagar känns liksom fel redan innan dom börjat.
Hoppas det vänder...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards