Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Lisa - 5 oktober 2012 21:52

Gilla lugg! :)

Jösses vad det är tradigt att inte ha en egen datorn.
Massivt i-landsproblem I know, men i morron är det jag som rotar fram min gamla acer. :)

I dag har jag då rännt ett varv på stadens gator, klippt mej å tittat till flickorna Loorentz.
Eftermiddagen å kvällen spenderade jag på jobbet.
Kul å va tillbaka faktiskt.

I morron ska jag dit igen, till två, sen ska vi äta fondue, bara familjen. :)
Lite helg måste man ju få ha! :)

Kram å gokväll! <3

Av Lisa - 5 oktober 2012 11:00

Taaaadaaaa! :(

Av Lisa - 5 oktober 2012 08:37

Medan många av ni andra räknar ner timmarna tills det är helg har jag fyra jobbpass framför mej.
Börjar med en kvällstur å innan dess ska jag till stan.
Ska passa på å låna böcker på bibblan å hoppas jag har å göra med dem fram tills datorn kommer hem igen.

När jag ändå är i stan ska jag faktiskt passa på å klippa mej å hälsa på i Anna å Majas nya hem.

Nu måste jag lägga på ett par kol å fortsätta det eviga tjatandet!

Trevlig fredag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards