Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Lisa - 20 oktober 2012 15:48

Japp, det var det.
På väg hemåt igen nu!
Har träffat de gamle å firat farfar lite.
Han bor på ett äldreboende å jag måste säga att det är en märklig upplevelse å se det som anhörig liksom..

Men nu är vi som sagt i bilen igen.
Om allt går vägen är barnen till å med vakna fortfarande när jag kommer! :)

Av Lisa - 20 oktober 2012 12:35

Eller ja, skorna fick jag av min mamma! :)

Av Lisa - 20 oktober 2012 12:29

Efter ett par snabba timmar på A6 drar vi vidare till farmor å äter lunch! :)

Av Lisa - 20 oktober 2012 09:02

Pappa, mamma å lilla jag! :)

Av Lisa - 20 oktober 2012 07:15

 

Gomorron ja, å hej på er denna lördagsmorron som i min värld innebär en semesterdag.

En ypperlig lösning för att hinna med det som prioriteras bort när man är ledig i vanliga fall.

I dag känns det inte lika sorgligt att lämna familjen hemma i å med att jag i normala fall skulle gjort det ändå.

Ni vet ju redan att jag sett fram emot chansen till egen, ren Lisa-tid som den här lilla utflykten ger mej,fast så sent som i går krigade jag å samvetet om det inte vore så att Viggo kunde åkt med.

Nu vann förnuftet, som säger att Viggo har roligare på hemmaplan än på äldreboenden å köpcenter, men jag är ju bara för hopplös somm börjar tvivla så där... :D


Nu sitter jag å äter en sista-minuten-frukost innan föräldrarrna hämtar upp mej vid halv åtta.

Jag trodde fram tills sent i går kväll att det bara skulle bli jag å pappsen, men det visar sej att även min lilla mamma ska med. :D Trevligt trevligt!


Ha en bra lördag, vi syns via mobilen under dagen! :)

Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards