Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Lisa - 7 oktober 2012 21:57

Vad skönt det hade varit å kunnat skriva att helgen är gjord å ledighet väntar.
Nu har jag ju morrondagen med kvar å jobba så det är å förblir bara önsketänkande. :)

Ligger klubbad i soffa å spelar quizkampen medan jag egentligen borde rensa trattisar å inventera vinterkläder till barnen.

Suck!
Känner mej hyoerstressad inför kommande schemaperiod på jobbet.
Har inte mindre än sju "ut-över-grejer" att få in inom ordinariearbetstid.
Misson impossible verkar det.
Får försöka å fokuser på att kaosen lägger sej veckorna efter sen.
Fast det är svårt. Det ska erkännas.
Speciellt när det känns som jag inte kommer träffa mina barn nått alls. :(

Nu får det va bra för i dag.
I morron ska jag plocka fram min gamla dator. :)
Kram på er alla! <3

Av Lisa - 7 oktober 2012 14:46

Min make la tid å energi på å få upp mina bokstäver på väggen!
Han är duktig han! <3

Av Lisa - 7 oktober 2012 14:44

Viggo å Leo har varit i svampskogen :)

Av Lisa - 7 oktober 2012 12:21

Har precis avslutat dagens första fem jobbtimmar å landat på hemmaplan.
Barnen är på skogstur med mormorn å morfarn så här är väldigt tyst å lugnt.
Det enda som hörs är Martin. :)

Jag passar på å dra i gång med middagen som ska bli nån form av köttgryta av de som blev över efter fonduen i går. :)
Tanken är att jag ska hinna äta innan jag ska jobba igen klockan fyra, men det vet man ju aldrig. :)

Hoppas ni har en bra söndag!
Kram på er! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards