Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Lisa - 14 oktober 2012 19:08

 

Söndags-gott.

Vi ska strax bädda ner oss i sofforna.

Har till å med hyrt film?! :)

 

I dag har det sannerligen varit en söndag.

En såndär innedag utan någon som helst action.

Eller ja, rolig action åtminstone, barnen har varit ganska uttråkade å sett till att de hänt en del om vi säger så.

Men i övrigt, inte mycket ös.

Jag personligen kan tycka det är ganska skönt att inte alltid ha fullproppat med aktiviteter på de lediga helgerna, men min make är inte av samma åsikt.

Han blir uttråkad till tusen.

Å barnen med för den delen.

 

I morron är jag ledig från jobbet, men det blir ändock en tidig dag för oss alla.

Ska nämligen köra till Växjö redan vid sju för studieträff med basgruppen.

Två uppgifter ska avklaras å skrivas i hop.

 

Hoppas ni haft en bra helg!

 

Kram å hej!

 

 

Av Lisa - 14 oktober 2012 14:42

Han väljer då sin ord väl. :D
 

Av Lisa - 14 oktober 2012 13:38

Med efterrätt på söndagar..? :)
Speciellt regniga sådana.

Martin är skickad till Ica efter grädde till panacottan å till såsen till middagen.
Trattis-fylld köttfärslimpa blir det då.
Söndagsmiddags-material, tycker ni inte? :)

Av Lisa - 14 oktober 2012 11:22

Nu kan vi lugnt ägna dagen å andra roligheter! Playmo till exempel. :)

Av Lisa - 14 oktober 2012 08:56

Familjen har sen en bra stund lämnat mej ensam kvar vid frukostbordet.

Barnen var lockade av bad med nytt badskum å Martin håller dem sällskap.

I dag är han hemma med oss igen å ordningen är återställd.

Han kom hem med ett par lådor vin å diverse annat, men utan konjak för den verkar nån annan nappat åt sej från bussens bagageutrymme...


Här fortsätter det regna, oavbrutet.

Riktigt trist då det var samma visa hela gårdagen.

Jag får lite panik av att inte gå ut.

Visst, det finns regnkläder, men vad gör man utomhus när allt är dygsurt..?

Vi stannar inne den här söndagen.

Å städar å lagar söndagsmiddag.

Inte helt illa det heller faktiskt.

Skönt med ledig helg.


Kram å hej på er så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards