Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Lisa - 9 oktober 2012 22:19

Nytvättade lakan i sängen å en till ledig dag att se framemot, det känns inte illa alls. :)

Har lyckats någorlunda att koppla bort stressen under dagen med! :)

I morron ska Leo till tandläkaren för första gången å så hoppas jag att min dator kommer hem igen!

Sov gott! :)

Av Lisa - 9 oktober 2012 18:11

Avslutar en ytterst trivsam ledig dag med att äntligen se på Toy story 3 i hop med en styck liten son! :)

Av Lisa - 9 oktober 2012 08:51

De har legat knäpptysta å gosat en bra stund nu.
Det tackar mamman för å tar en lugn kopp kaffe med hon har chansen! :)

Av Lisa - 9 oktober 2012 08:33

...men goda var dom, det tyckte både jag å Viggo! :)
Leo drack mest jordgubbsfil han. :)

(Nu är jag redan piggare å gladare, kaffe å mat gjorde susen! :))

Av Lisa - 9 oktober 2012 07:36

Är väl egentligen inte bara trött i huvudet utan känner mej mest seg å stel i kroppen.
Är fortfarande inte helt vaken även fast barnen varit vakna sen sex i dag igen.

Vi är lediga i dag å det är huvudsaken.
Ska avnjuta hemmagjorda ostfrallor till frukost å framåt middagstid ska vi kolla på ödlor å surikater på Blekinge exotiska värld! :)

Håll tummarna för att det blir en smärtfri dag utan massa uttröttande tjabb å skäll. Å att min energi återfinns under dagen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards