Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Lisa - 8 oktober 2012 21:16

Det får bli enbart mobilbloggande fram tills min dator kommit hem igen.
Fick sms om att den redan är på hemgång så det finns hopp om att se den redan i veckan!
Jag tog faktiskt fram acern innan i dag, men sladden var inte på samma ställe så jag gav upp ganska omgående. :)

Ja ja, så är det med det.
Har tagit en kvällspromenad med Sandra å sen duschat å än är inte kvällens sysslor gjorda.
Jag har nämligen lovat Viggo hembakade ostfrallor å den degen ska jag svänga i hop innan bädden kallar. :)

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 8 oktober 2012 20:46

Vad har han för diagnos?! <3

Av Lisa - 8 oktober 2012 18:49

Grattis Sofia å Frida, som vunnit valfri mössa från maxomorra hos Bus och rackartyg!
Maila era adresser till info@busochrackartyg.com för att ta del av er vinst! :)

Tack till Emilie sin lät mej tävla ut mössorna å till er som deltagit i tävlingen.
Ni som inte vann står ändå inte helt utan pris, maila mej på lisoball@hotmail.con för att ta del av er rabattkod! :)

Av Lisa - 8 oktober 2012 17:28

Larmade på å av tre gånger innan vi kom i väg i morse å jag har gått hela dagen med linnet ut å in! :)

Av Lisa - 8 oktober 2012 16:23

Viggo har redan tagit på pyjamas? :)

I två hela dagar ska jag unna mej att koppla bort allt va jobb å skola heter!

Ska bara umgås med barnen å göra sånt kag tycker om.
Det är verkligen behövligt, för även om jag faktiskt inte ens känner mej trött ännu, så är den inre stressen jag lever med just nu, den skojar man inte bort!

Av Lisa - 8 oktober 2012 11:35

Nu när det är oktober tänker i allafall jag hälsa hösten välkommen. Oavsett om det inte varit tillräckligt kallt i tillräckligt många dagar. :)

I dag skiner solen här å det är riktigt skönt å va ute även fast det blåser.
Har rast å sen ett par timmar kvar på jobbet innan jag tar tvådagarsledigt!
Å så skönt det ska bli, två helt fria dagar i hop med mina smågrabbar! :)

Vi ska ta å handla efter jag hämtat barnen tänkte jag.
Kaffefilterna var helt slut i morse å så kan vi ju inte ha det! :)

Ha en fortsatt fin måndag, så hörs vi senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards