Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Lisa - 26 oktober 2012 22:14

 

Snacka om att va fredagstrött.

Ligger i soffan å kollar på Fantastic 4

(man kan säga att vi behöver införskaffa oss lite nya, bra filmer, tips mottages gärna, på både gammalt å nytt. :))

Eller egentligen är filmen pausad för Martin skulle duscha, å jag ska se om han går med på att vi ser det sista i sängen.

För jo, precis så trött är jag, å frusen.

Tack å lov inte febrig längre dock.

Stretade igenom gårdagen med konstant frossa, men som sagt, jag verkar va på bättringsvägen.

Å det är sannerligen tur det, har så mycket roligt vi har planerat denna helgen, då det vill jag inte missa!

 

I morron inleder vi helgen med sovmorron( yeah right? :P) å en stilla förmiddag innan vi får fin fina middagsgäster. :)

Å på söndag hoppas vi hinna med både invigning av nya skridskor å bowling. :)

 

Ha en bra helg. :D

Kram kram.

Av Lisa - 26 oktober 2012 18:34

Glögg å pepparkakor! :)
Vad passar bättre denna kyliga kväll? :)

Av Lisa - 26 oktober 2012 15:53

Skulle köpa pås-pommes, lövbiff, burk-bea å godis...
Pommesen glömde jag men ostar, kex å pepparkakor, det fick jag med mej...?! :)

Av Lisa - 26 oktober 2012 06:38

När mannen ska förstå att väskorna, alltid, ska me hem från dagis? :P

Av Lisa - 26 oktober 2012 06:04

Sista arbetsdagen väntar, sen är det ledig helg som gäller! :)
Har en skrik å bråk morron här, Viggo vill inte stiga upp å kläderna dugar som vanligt inte... Vad gör man? :P

Det är minusgrader ute å vi ska faktiskt ta bilen för å hinna handla efter jobb å dagis men innan fotbollen.

I kväll sen ska vi hämta thaimat(från stan!?) å umgås lite bara min man och jag!

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards