Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 16 december 2012 21:47

Jobbhelgen gjord.

Näst sista för i år å en dag kortare än vad schemat säger.

I morron är jag ledig.

Ledig för att köra till Jönköping för å ta ett sista farväl av min farfar.

Inget jag ser framemot naturligtvis.

Hugh, jag VILL INTE!


Är svintrött, men tveksam på om jag kommer kunna sova.

Hoppas få i hop nån timme i allafall, speciellt med tanke på att jag ska ställa klockan på tjugo över fem för å hinna duscha innan morronrushen drar i gång med klädbråk å dagislämning.

Sju ska vi komma i väg är tanken.


Har väl inte så mycket mer att rapportera om i kväll.

Vi hörs i morron i stället.

Kram på er därute!   

Av Lisa - 16 december 2012 10:12

 

Julgranen 2012.

Sne med extra allt. :P


Granen är klädd å lyser så fint.

Mest av allt luktar den gott. Den luktar jul.

Både Martin å Viggo är av åsikten "ju mer detso bättre" å hänger upp varenda kula de hittar.

Inte det snyggaste jag vet precis, men det är en julgran i allafall. :)


Gårdagen var toppen.

Superbra jobbdag, då jag verkligen höll måttet å där eftermiddagen spenderades med att tillverka julgodis. :D

När jag kom hem från jobbet hann jag bara med en snabbdusch innan jag stationerade mej i köket. :D

Stina, Daniel å Alva kom nämligen på trerätters-middag. :D

Toast skagen(som Daniel gjorde) krabbkanapéer, stekta laxkotletter å vaniljpaj med hjortron.

Mycket smarrigt alltihop. :D


I kväll vankas det jobb.

Men innan dess ska jag mysa med familjen å hämta en lillebror på stationen. :)

Kram på er! Hörs senare! :)




Av Lisa - 16 december 2012 08:38

... Å nu är den snart klädd! :)

Av Lisa - 15 december 2012 19:53

(Riktigt god!)

Av Lisa - 15 december 2012 17:43

Av Lisa - 15 december 2012 12:02

Rast på jobbet! :)

Av Lisa - 14 december 2012 21:39

Måste man ju se på julfilm!
Love actually är spårlöst försvunnen så det fick bli nått minst lika bra nämligen the holliday. :)
Får se hur länge jag orkar hålla ögonen uppe. :)

Av Lisa - 14 december 2012 20:41

Krabban fanns som sagt på Ica.
Receptet med hjortron fanns i nya arla köket söndag! :)
Nu kan jag sova lugnt i natt! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards