Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Lisa - 2 mars 2008 19:21

Nu har Ida blivit en av oss, å startat en blogg... 

Titta inom... :) -----------------------> Ida 

Av Lisa - 2 mars 2008 16:47

...älskar jag att va mamma(say what? mamma? jag?).


Det känns som om det har vänt lite nu, känner mej lite säkrare på allt...

Viggo har funnits i en hel vecka, redan. Börjar kännas som om man känner honom mera nu, såklart. Å bättre blir det väl...


I morron ska vi ut på stan i jakt efter ett par jeans, en borste och en mobil till Viggo. Troligtvis ska mor-far följa med och kör lite vagn. :)

Av Lisa - 2 mars 2008 16:15

I dag har Marina, Roger å Hanna varit här.

Vi har bara tagit det lungt å myst.

Skulle gått ut en runda, men vädret var för osäkert.

Har gjort två trevliga upptäckter under eftermiddagen, dels att alla Karlshamns pizzeriors menyer finns i Lokladelen (visste ni det?) och att Pinoccio har supegoda pizzor. :)


Viggo har varit på toppen humör hela dagen, gick till å med att mata honom utan problem trots att vi hade gäster. :)

Hoppas, hoppas, hoppas det fortsätter på rätt håll, annars kommer vi ju bli helt isolerade här hemma han å jag...


I kväll är det baddags :) Annars fortsätter vi mest å slappar... :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards