Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Lisa - 21 februari 2009 15:16

Sådär ja, nu har jag städat å duschat.

Har även ugnstekt kycklingfilé tills i morron. 

Klart så långt alltså.


Ska snart gå upp til M å P. Martin är hämtar stolar till i morron å sen ska han hämta oss. Jag tänkte passa på att få lite motion, det har ju inte blivit så mycket av med den saken den senaste veckan.


När vi kommer hem är det middagsdags, stekta laxkotletter, pressad potatis, smält smör och ärtor! HEAVEN! :D


Wild Kids i kväll med ju, så sen blir det blir mys framför dumburken. :D

Av Lisa - 21 februari 2009 11:57

Martin har bytt mobil-operatör till tre.

Stina ska troligtvis med göra det under veckan.

Så jag tänkte what tha h*ll jag hänger på så vi kan ringa, smsa å mms gratis till varandra.


Så enkelt var det inte tyvärr, för jag vill ju behålla min mobil och fortsätta ha kontant kort.


(Är lite rädd för abonnemang.

Jag har haft abonnemang en gång tidigare, när jag var 15 år, en nära-döden-upplevelse som slutade med 3000 kr en månad, sen var det slut med det roliga.)


Anyway för att kunna ansluta sej till tre måste man tvunget ha en 3G-mobil. Å det har jag inte. :S

(som också kan innebära surf på bärbar dator utan usb-modem via telefonen, dvs möjlighet att blogga över allt, som förvisso kanske inte känns fult så viktigt eftersom jag alltid är hemma. :D)


Det jag ville få fram var att jag är lite smått besviken på mej själv som "absolut inte behövde nått 3G när jag köpte min telefon i sommras!".

Varför ska jag alltid va så anti till allt nytt?


--------


Som ni säkert förstår pausar jag redan...

Illa av mej, men jag var tvungen å dricka plus ringa Bill å meddela vad det fanns till henne i dagens H&M-paket så jag fastande lite här.

Kollade lite bloggar med, åååååå vad snygga blogga alla har utom jag.

Snart flyttar jag alltså, kan jag inte byta mobil-operatör kan jag åtminstone byta blogg-server!



Av Lisa - 21 februari 2009 11:09

Känner mej tyvärr inte piggare i dag.

Är yr å trött, men jag orkar inte bry mej, eller gnälla(bara lite :D)


Denna dagen ska det hinnas med en hel del.

Var på Ica redan kvart över nio, höll seriöst på att krocka med en hemtjänst-bil som körde rätt ut från en tvärgata! :S Jag fick nita, ordentligt, tur att det inte var halt då hade jag drämt rätt in i dem!


Väl på Ica var det jag, pensionärerna å M å P. Dem hittade jag vid delikatessen. Det ville låna Viggo å åka pulka så han är där nu.

Jag ska passa på å städa för Martin är också i väg.

Körde även inom Reptil, hämtade ett H&M-paket(med tre toppar tll mej) å köpte en påse godis till kvällens Melodifestival.

Som jag för övrigt ser fram emot i kväll, tänker nog se hela till å med. Å rösta!

HEJA BWO! :D


Nej, nu ska jag sätta i gång med städandet, har en del att plocka undan å så så det kan ta sin lilla tid ändå, utan att jag sitter här å sölar. :)






Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards