Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 maj 2009

???

Av Lisa - 18 maj 2009 12:02

Nu finns tydligen den första datorn jag kollade på på Netonnet.

Konstigt eftersom de på OnOff skrev till martin att den inte skulle tillverkas mer...

Jag vill ha den, den är billigast å sötast.

Men Martin dömmer ut den, mest pga att den inte har bluetooth. Men det har inte denna datorn heller, inte som funkar i allafall, å jag överlever...

Tänk om man själv hade fattat vad alla siffror å allt annat betyder när man läser specifikationen... Jag blir inte klok på det...


På önskelistan står den nu i allafall... Å den rosa musen med såklart!

 


 

:D

Av Lisa - 18 maj 2009 11:02

Klappar mej själv lite på axlen nu. :P

Har varit väldigt duktig i dag om jag får säga det själv.

Jag motstod impulsen att krypa ner ett par timmar till efter jag hade lämnat Viggo å har i stället skrivit klart två uppgifter och städat båda badrummen. :)


Har skickat in uppgift 5-11 till min lärare nu, å skrev in en liten pik om att det snart är kurs-slut för min del. Har ju bara fått tillbaka uppgift 1 så han har å göra om man säger så... Om man tar sej an en flexelev får man ju prioritera lite tycker jag. Åtminstone betygsätta uppgifter inom ett par dagar...


Funderar så det knakar på det här med min födelsedag, både på vad jag önskar mej å på hur vi ska göra med kalas. Det är inte det roligaste jag vet att ha kalas så vi brukar slå i hop våra kalas runt Martins födelsedag då vi bägge fyller i juni men eftersom jag inte har fått nått schema över sommaren ännu kanske det är lika bra att passa på att ha kalaset nu...

Ja, ja, vi får se...


Nu ska jag duscha å forsätta med mitt!



Denna låten är min favorit just nu, man blir så glad av den tycker jag. Viggo gillar den med, han börjar dansa dirr när han hör den. :P


Av Lisa - 18 maj 2009 10:08

Det börjar närma sej den 1 juni å min födelsedag.

I vaniga fall brukar min önskelista vara klar sen länge vid den här tiden, men i år har jag ingen aning om vad jag vill ha?!

Hur gick det till?

Jag som alltid brukar ha en lååång lista med önskningar redo.

Kan inte komma på en grej jag vill ha såhär på rak arm...

Wierd, jag som är så förtjust i presenter...



Av Lisa - 18 maj 2009 07:38

Lagom last?! :D



Gomorron där ute!

Här sitter jag å suckar.

Det regnar ute, jag som hade tänkt ge mej på lite motion å gå till dagis å hem när jag ska hämta Viggo sen.

Kan ju alltid hoppas att det är bättre väder tills dess, men det verkar som det här gråa är stark i dag. :(

I natt har den där tanden spökat, inte mycket sömn alls tyvärr.

Ska äta lite frukost, dricka mitt kaffe å sätt i gång mitt arbete.

Hoppas jag kan komma vidare i dag så jag slipper sitta med det under den kommande långhelgen...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards