Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Lisa - 15 september 2009 21:08

Martin kollar på fotboll.

Orkar inget annat göra än att sitta här i soffan å surfa.

 

 

Roade mej med att kolla på Svenska Hollywood fruar innan. OMG. :D

Underhållning på hög nivå i mitt tycke, satt å fnissade var å varannan minut. :)

 

 

I morron ahr vi frukostdejt med Therese å Nadja.

Ska bli kul, har inte träffat dem på länge nu. :)

De kommer med frallor vid tio, aldrig fel. :P

 

 

Nu ska jag surfa vidare, sen blir det banne mej sängen!

Av Lisa - 15 september 2009 20:45

Nu har jag så gott som betsämt mej.

Jag ska ge Viktväktarna en chans att råda bot på denna jättekroppen.

Kan inte gå omkring å vantrivas med mej själv som jag gör.

Det  påverkar hela mitt liv.

Undviker speglar in i det längsta å håller mej i bakgrunden bland andra för att inte synas för mycket.

Tvi.

Har min egen lilla expert å förebild, Hanna. :)

Men om nån är sugen att börja i hop med mej, hojta till. :)

Lättare om man är två. :)


Hoppas jag kan få tid till att träna en gång i veckan i allafall.

Nu börjar jag känna av träningsvärken efter gårdagen.

Ingen mjukstart här inte, gick direkt på medel/styrka. :P

Det kostar på i dag, å än värre i morron gissar jag. :)

Men ack så skönt var det å träna. :D



Av Lisa - 15 september 2009 20:14

Så.

Dagen börjar gå mot sitt slut.

Har handlat skor å pyjamasar till Viggo under eftermiddagen å spenderat kvällen hos våra vänner på Slånbärsstigen. :P


Känner mej inte så motiverad till å blogga för tillfället, trist utan bilder å trist med mindre läsare.

Borde inte bry mej, men jag tar det personligt.


Har fått sms från omlympus att det fått in min kamera. :)


Min order från bodystore kommer troligtvis i morron med. Har beställt vitaminer i tablettform, glömmer ju bara den jag har nu...


Inte myckemer som händer här just nu!


Ha de!

Av Lisa - 15 september 2009 09:56

Nu är jag klar med städandet.

Hela övervåningen blänker, eller ja, det lukar inte fil längre i allafall utan syren. :D

Frågan är vad jag ska hitta på nu ända till tolv?

Dåligt samvete försvinn...


När Viggo har sovit sen ska vi nog in till staden å köpa skor till honom.

Hans fötter växer ju som gräs. Nu säger han till å med aj när gympadojjorna ska på...

Det är verkligen dags för nya pjux alltså. :D


Annars då?

Är ganska pigg i dag.

Sitter å kollar upp lite om VV.

Måste verkligen loosa femton kilo, å det kan va värt ett försök... :D


En dusch kanske man skulle kosta på sej? :P



Av Lisa - 15 september 2009 09:55

Såhär ser det ut! :-D

Av Lisa - 15 september 2009 08:01

Då var man ledig i tre dagar.

Viggo är på dagis en kortis så han får lite rutin på det hela. Ska hämta honom vid tolv.

Såklart har jag dåligt samvete till tusen å undrar om jag gjort rätt, men detta är förhoppningsvis sista gången min långledighet ligger mitt i veckan.

Jag ska städa, här luktar sur filmjölk. Vände ryggen åt Viggo å ett öppet kylskåp i två minuter å då gick det som det gick. :D

Ska slänga i mej lite frukost bara, sen börjar jag skrubba.


Förhoppningsvis ska jag få in nån bild på staketet med. Men tyvärr verkar det som min dator ratar mobilen för tillfället. :S Skit med då det är den ända kamera jag har att tillgå.

Väntar spänt på sms från olympus om statusen på den riktiga kameran...


Lite mat nu då!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards