Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Lisa - 26 september 2009 11:29

Blev en mysig liten runda på stadens gator.

Apoteket, present till Nellie å sen hux flux stod jag i kassan på Name it med tre tröjor, ett par byxor, en fleecejacka å en overall till Viggo. :D

Det gäller å passa på när det är billigt. ;)

Overallen ska jag dock in å byta då det fransar sej på den lilla tygbiten som sitter i dragkedjan(fattar ni? ;))

Ingen big deal egentligen, men det ska väl va helt när man köper det så...!?


Nu ska jag arbeta, hoppas på en liten slick av chokladpuddingen som ska serveras till efterätt, men annars ska jag hålla mej i skinnet på matfronten i dag med. :D

Av Lisa - 26 september 2009 09:17

Börjar jobba klockan tolv.

Innan dess ska hela familjen in till stan å shoppa på Apoteket.

Ska göra oss i ordning i det närmsta så vi kan bege oss.

Har ingen lust att jobba i dag. Inte alls faktiskt.

Men, men det kommer man inte i från.


I morron jobbar jag bara en kort dag i allafall.


Hörs i kväll igen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards