Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Lisa - 29 september 2010 21:14

Leo är fortfarande vaken här, ska väl snart mata honom å lägga honom å mej själv. :)

Har varit på kalas i kväll å ätit gott. :D

Är ganska trött å har väl inte så mycket å komma med alls.


Önskar gonatt å bjuder på detta underbara klipp i stället. :P



Av Lisa - 29 september 2010 13:11

Bloggade i morse, men glömde publicera inlägget. :)



Hemma från Öppnis.

Efter vissa om å men kom vi i väg dit.


Vi var bara fem stycken barn å fyra föräldrar i dag.

Det gick utmärkt ändå. :P

Sist var det lite väl trångt så. :D

Viggo lekte i busken utanför efteråt med, det är obligatoriskt å han fick sällskap med. :)

Kul när han hittar nån å leka med. :D

Leo var vaken nästan hela tiden i dag. Var hungrig å hade nog lite magknip. :S

Nu sover han dock gott i sin vagn för första gången i dag. :D

Passar helt klart bättre att han sover om eftermiddagarna, för då får jag å Viggo mera tid till å hitta på grejer bara han å jag. :)

Å dessutom är Viggo väldigt duktig på leka själv i mellan åt så då från lite gjort här hemma med. :D


Kalas i kväll då.

Funderar på om jag ska våga mej på å testa mina gamla jeans.

Mamma-jeansen är förstora nämligen å byxor är ju klart å föredra om man ska amma bland folk :).

Får se hur jag gör, man kan ju bli deppig för mindre...


Nu ska Viggo å jag mysa lite verkar det som. :D

Underbart! :D


 

Av Lisa - 29 september 2010 08:15

Både jag å Leo är påklädda å klara redan.

Bägge grabbarna vakande klockan sex å ingen av dem var sugna på å somna om. :(

Det var jag, men det blev det inget med. :P

I dag har vi en rolig dag framför oss.

Först ett besök på Öppna förskolan å sen kommer min lilla mor ett varv i eftermiddag innan vi ska på kalas. :D


Dagens i-landproblem är inte mindre än tre stycken.

Det första är att vår soptunna är full till bristningsgränsen å både blöjspannen å soppåsen inne är med fulla å det är inte soptömning förrän i morron. :(

Det andra är att jag inte lyckades hitta vanliga hederliga aluminum-formar till bullar eller mazariner?! Undrar om det är bara på Coop eller om de inte finns på Ica heller...?

Det tredje(å förhppningsvis sista) är att jag har fått en ny bankdosa till min internet-bank, något jag inte alls är sugen på att förspilla nån dyrbar tid på att lära mej!





Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards