Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Lisa - 14 juli 2012 19:30

 


Har varit hemifrån i på sin höjd ett å ett halvt dygn å vi känner oss ganska färdiga med det här.

Är vi hopplösa eller vad? :)

Viggo längtade hem sa han innan han somnade å jag skulle ge rätt så mycket för å sitta på altanen just nu. :D

Får fokusera på allt positivt, som att man slipper allt vad disk å städ heter tex. :D


Å att vi faktiskt förrutom när vi var på väg till Rosengård, har haft det makalöst bra.

Några ynkliga droppar regn bara å sviten på hotellt liksom. :D

Vi är hemma-människor, det är inte mycket mer å säga. :D


Nu ska vi slå i hjäl de sista timmarna här med å True Blood-maraton. :D


Kram å hej så länge!

Av Lisa - 14 juli 2012 16:19

 


Dagen i dag har spendrats i Folkets park å på två andra lekplatser.

Där i mellan har vi lyckats irra runt i närmare än timme då varken papperskarta eller telefon-gps:er hjälper när familjen Arvidsson är i farten.

Herregud så tappade vi är.

Inget ont om Malmö på nått vis men nästa gång vi åker på semester blir det till nått sommarland eller liknande där det borde va omöjligt att gå vilse!


Barnen verkar toknöjda med lekandet i allafall å det är huvudsaken.


Har landat på hotellt med ömmande fötter å här stannar vi i kväll.

Äter take-away från O'Learys å leker med nytt Playmo. :)


Vi har mysigt ingen tvekan om saken, men om jag börjar yra om en sånhär resa igen framöver, snälla stoppa mej då. :D

Av Lisa - 14 juli 2012 07:40

Hej å Hallå.

Tyvärr har jag inte lyckats sova bort förkylningen, snarare tvärtom.

Den har hållt mej vaken halva natten då jag hostat å hostat å hostat. :(

Tack å lov har barnen lyckats sova ändå, men det är minst sagt oidealiskt att hosta när men delar sovrum med hela familjen å bor vägg i vägg med en massa andra.

Jag vet inte hur lyhört här är eftersom jag är nästintill döv, men man vill ju liksom inte störa nån på natten.

Den tanken fick jag släppa klockan sex när Leo stod i spjälsängen å ropade in morronen.

Det har hållts låda här i närmre två timmar nu i alltså å det börjar bli hög tid att inspektera frukostbuffén. :)

Hoppas på gott kaffe, gott bröd å att barnen är lika hungriga som jag. :)


Det har regnat i natt men nu kikar solen fram. :)

I dag ska vi till Folkets park är tanken.

Om vi hittar. :D


Ha en bra dag!

Kram å hej!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards