Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Lisa - 27 juli 2012 22:11

Ligger i soffan å insuper OS-atmosfären via tv.

Invigningen är på å jag vill hemskt gärna hålla mej vaken tillräckligt länge för å se elden tändas.

Det är nått visst med sommar-OS, å även fast jag inte är så insatt som jag varit tidigare kommer jag försöka hålla mej uppdaterad å se allt jag hinner. :)


Vi lägger ytterligare en fantastiskt semesterdag till listan. :)

Häng i Köpegårda, bad i det underbara havet(hela 20 grader, tom Martin doppade sej?! :P) å grävande av vattenbanor i sanden på förmiddagen, allt i sällskap av Henke å Livia. :)

Henke ja, min livs allra bästa vän, som jag badade med i Köpegårda för 20 år sen eller så.

Vilken lycka det är att vi kan räkna oss som vänner igen, å att våra små barn samsats där på samma strand i dag! :)   

 

När vi körde hem stannande vi till på CG å köpte fint kött å fisk till kommande veckas middagar.

Å när vi kommit hem å samlat hop oss bestämde vi oss för spontangrill med Martina, Stina, Daniel å Alva. :)

Innan de han anlända fick vi det efterlängtade samtalet som meddelade att Lupus var redo å flytta hemifrån å till oss. :)

Viggo har ju frågat efter henne varje morron å nu är hans långa väntan äntligen över.

Middagssällskapet anlände innan Martin å Viggo å den lilla kaninen hann komma.

Med sej hade de fläskfiléer som grillades å till det hittade vi både det ena å det andra att servera till i kylen. :)

Gott å supertrevligt trots att våra små grabbar både var övertrötta å pyliga.

Jag älskar att ha fullt hus. :D

 

 

I morron kommer familjen Hofflander på eftermiddagen å innan dess hittar vi säkerligen på nått å göra. :D

Om den där utlovade åskan kommer lutar det åt den där städningen som prioriterats bort för länge nu igen om den uteblir så blir vi nog ändå mest hemma i trädgården å kelar med Lupus. :)

 

Kram å gonatt på er. :D

Av Lisa - 27 juli 2012 19:54

Mat å fina människor!
Det är meningen med livet det! :)

Av Lisa - 27 juli 2012 17:46

Å välkommen till familjen!
Lupus Arvidsson, kanin! :)

Av Lisa - 27 juli 2012 09:36

Barnet fick en Spindelmannenkeps av sin far?! :)
Resultatet: en superstolt Viggo!
(vad mamman tycker kan ni nog räkna ut. :P Men det kan kvitta när han blir så glad å lycklig!)

Av Lisa - 27 juli 2012 08:30

 

Två pojkar som leker i ett överfullt rum.

Ikea är ett måste för å få ordning där inne,

men vem vill dit när man kan bada? :)



Sommar verkar va här för å stanna även i dag.

Än har jag inte hunnit tröttna. :)

Vi ska till stranden i dag med, Köpegårda förståss.

Funderade ett tag på Sandviken, men ångrade oss lika fort.

Där är för mycket folk å för mycket sand. :)


Ha en bra fredag!

Vi ses från solstolen sen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards