Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Lisa - 4 mars 2015 21:02

Såg ni mästerkocken?!
Vilket anti-klimax.
Orättvist tycker jag.
Men hey.
Det innebär att min absoluta favorit har chans på segern ju! :)

Heeeeja Fredrik! :D

Av Lisa - 4 mars 2015 20:08

Familjen åt McDonalds.
Jag vägrade å är väldigt glad över det. :)

Den där stunden jag längtade efter i morse är här.
Veckans tv-kväll är det dessutom.
Så nu borrar jag ner mej i soffan å stannar här. :)

Sen att jag varken hunnit yoga eller duscha, det får vi "sve" över. :P

Av Lisa - 4 mars 2015 17:08

För korta shorts, underställströja å en strumpa av varje färg som tränings-outfit..?! :)
Det är min Viggo det! <3

Av Lisa - 4 mars 2015 15:31

Att leva i nuet var det ja.
Vi unnar oss en halvtimmes avkoppling innan det är dags å duka fram lite ätbart å sen bege oss på badminton.

En ny tidning(som jag glömt att jag prenumererar på?! :P) låg i brevlådan tillsammans med inbjudan till ett bröllop där jag har den stora äran att agera toastmadame. :)
Den planeringen ska jag snart ta tag i på allvar men först;
leva i nuet var det! :)

Av Lisa - 4 mars 2015 08:43

Slående? :P

Så himla, himla klockrent! :)

Av Lisa - 4 mars 2015 07:07

Såhär galet låg Viggo i sängen när jag skulle gå å lägga mej i går kväll. :P

Hur skönt kan det va liksom? :D

I dag är det onsdag å halva veckan är snart passerad igen.
Jag ska jobba(blir det en full vecka?! :P) å sen är det min tur å köra Viggo till hans badminton. :)

Känner mej lite matt å frustrerad.
Det är så tråkigt att va trött.
Jag längtar redan tills jag har gjort dagens yoga(så mycket nytt å testa!) å bäddat ner mer framför biggest loser, men jag ska försöka leva i stunden i dag!

Vi hörs sen!
Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards