Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Lisa - 2 juli 2015 21:09

Fem timmar på stranden.
En timme på gymmet.
Å en Cesarsallad på det.

Nu, en stund på trappan i sällskap av Stina å Martin innan det vankas glass å veckans avsnitt av Ernst! :)

Semester kallas det visst! ;)

Av Lisa - 2 juli 2015 11:09

Långasjön. :)

Här hittar ni oss hela dagen! :)

Av Lisa - 2 juli 2015 08:28

Min plan å löfte till mej själv var att sova till nio i dag.
Passa på liksom.
Innan han den där morronpigga pappan/maken går på sin semester å familjen kommer sitta i givakt vid frukostbordet senast åtta. :P
(Nej. Han väcker oss inte med flit, men den stress-aura han har runt sej om mornarna påverkar säkerligen hela vårt kvarter. :P)
Men se nä.
Klockan är tjugo över åtta å här sitter vi på trappan. ;)

Jag har drömt en massa märkligt hela natten, å jag bara känner hur min, rejält försoffade, semester-kropp skriker efter träning.
Det ska den få, men först i kväll i form av cirkel på gymmet. Men nästa vecka hoppas jag verkligen kunna utnyttja de tidiga mornarna så springa. :)
Helst vill jag ju träna 5-6 pass per vecka, för då mår jag bäst, men just nu är det för slött. :P

Dagen i dag blir en repris av gårdagen(minus drinkarna. det finns en gräns för socker å alkohol trots semester. :P) å ska spenderas vid sjön! :)
Kanske kommer vi i väg tidigare i dag rent av? :)

Ska strax äta frukost här.
Jag lever just nu på favoritmackan: danskt rågbröd, keso, avokado, svartpeppar, olivolja å nyklippt gräslök! :)

Gillar ni avokado?
Dagens tips till er blir i sånna fall den frysta:

Funkar fint faktiskt! :)

Nu ska jag ta min morronrunda i cyberspace innan kaffet är slut här. :)

Vi hörs igen!
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards