Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 29 juni 2007

Dyra märken...

Av Lisa - 29 juni 2007 09:05

Jag är inget större fan av märkeskläder, är helt enkelt lite för snål för det. Äger nog bara ett större märkesplagg faktiskt, en vinterkappa från Tiger by Sweden som jag inte ens har köpt själv utan fått i julklapp av Martin, den kostade nästan en månadshyra. Sen har jag klart några gympa-skor i nått sportmärke, men det har väl alla?

Häromdagen skulle jag ju köpa en mascara, var ute efter en borste med glesa borst och inte en massa "extra volym" funktioner. Den ända som uppfyllde mina krav var en från Lancome som kostade 245 kronor. Fick bita i det sura äpplet å vackert punga ut den nätta summan. :) Det visade sej att mascaran är fantastisk, värd varenda krona!

Jag fick en make-up-remover i miniflaska på köpet. Tänkte att den är väl som alla andra bara några hundra(?!) dyrare. Vet fortfarande inte vad den kostar men jag måste erkänna att den är underbar. Visste inte att det fanns en produkt som tog bort så mycket smink så lätt och utan att svida eller rinna. :) Är rädd för attjag är fast, ska kolla vad den kostar i stor flaska, men jag tror inte det kommer spela någon roll när jag väl står där! Måste ha! :) Det kallar jag direkt marknadsföring! :)


Jag tycker egentligen att jag lägger rätt mycket pengar på hudvård och smink, köper det mesta på The body shop , och dom är ju inte jättebilliga precis.

 
 
Ingen bild

Thomas

3 juni 2010 15:57

Tjena, jag är också sån som vill gotta mig ibland med dyra märken och så på kläder. Brukar hålla mig borta från dem då det kan vara fruktansvärda priser ibland. Köpte dock en Calvin Klein skjorta i USA då den bara kostade 200 kr. Det vart rätt neat om jag får säga så.

Håller mig på dyra deodoranter ibland, brukar köpa björn borgs, men har hänt att jag köper en armani deo som kostar 289,- .

När jag tappade bort min plånbok, så ville jag gotta mig med att köpa en ny av märket louis vuitton. Men det slutade upp med att den skulle kosta 3000, och det är lite mycket.

Då jag inte är en som använder pengar, så har jag ju råd till det. Men jag har min funktion i huvudet att det kan vara liiiite onödigt ibland.

Hatar när det är dyra priser.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards