Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Lite envis är jag nog...

Av Lisa - 31 januari 2008 12:19

Har knappt sovit alls i natt, men ändå masade jag mej upp vid halv sju och gick till skolan. :)

Gick finemang fram till elva ungefär, då började ryggen strejka. Ska försöka gå dit när jag känner att jag har ork nog. :)


Att jag inte har sovit beror, tro det eller ej, inte på Rex. Han har sovit som en prins hela natten i vad han anser vara hans nya tron, dvs. spjälsängen. Han är precis överlycklig för "sin" nya säng. Vi försökte lyfta bort honom ett par gånger, men gav upp tillslut. De frå väl sova där bägge två sen i värsta fall. :)



 
 
Kisse

Kisse

31 januari 2008 14:46

Jag är sten hårt mot mina katter om att dom inte får ligga varken i spjälsängen eller vagnen för jag är livrädd att dom ska lägga sig på bebisen. Däremot får dom ligga i typ babygymmet och i våran säng, soffan m.m så dom behöve inte känna sig överkörda av bebisen men just sängen och vagnen vill jag kunna lita på att bebisen får vara i fred.

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mamman

31 januari 2008 15:54

Du får helt enkelt köpa en säng till honom också. Puss

 
Ingen bild

göte

31 januari 2008 21:32

Han e den Göteigaste katt jag känner!
Fy vad han äger!!

 
Ingen bild

Pappa

31 januari 2008 21:37

ÅÅÅ va söt! älskar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards