Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 februari 2008

Leveranser...

Av Lisa - 12 februari 2008 10:41

Skickade till slut ett argt mail till Haléns å efterlyste vår beställning, fick till svar att den var försenad till slutet av februari, dvs. en hel måndad.

Varför hör de inte av sej å talar om det då?! Jag har säkert fått en å annan rabattkatalog sen vi betsällde med, där grejerna hade varit billigare. Hade jag haft energi skulle jag ringt å krävt rabatten.. Eller nej, just det, de har ju inget nummer! GRR!


Fick en leverans i dag i allafall, det ringde på dörren vid nio eller nått. Utanför i trappan stod min lilla far med utskriften av Signekursen, så nu kan jag i allafall träna andning. :) 


Vet ni vad som är det allra roligaste med att blogga..? Å blotta så gott som allt inför alla å hela världen..?  

Det är att trots att jag inte träffar er, eller vet så hemskt mycket om er som personer(eller det gör jag kanske, i allafall en hel del :)) så känns det iallafall som att jag har fått en hel hög av nya vänner. :)

 
 
Ingen bild

ida

12 februari 2008 11:27

Hej! Måste ju kika in igen haha! Skapar lite beroende detta haha! :-D
Kul att du fått lite övningar att öva på hemma nu innan!Lägg ut lite tips påå andningsövningar i din blogg vet ja! :-D
Hoppas att er leverans från halens nu kommer i feb. Kräv rabatten annars!!
Ja det känns faktiskt som att man känner varandra när man läser blogg och att få kommentar på fl uppskattas :-D
vi får väl kankse ses sen när bebbarna är ute :-d
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards